برگزاری جلسه فوق‌ العاده سازمان نظام مهندسی در مناطق زلزله زده رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور خبر داد:

برگزاری جلسه فوق‌ العاده سازمان نظام مهندسی در مناطق زلزله زده/دلایل بروز تخریبها در دست بررسی است

فرج الله رجبی، با اشاره به حضور در مناطق زلزله زده غرب کشور، بیان کرد: بازدیدی از مناطق زلزله زده برای بررسی ابعاد زلزله و هم چنین نحوه امداد رسانی صورت گرفت.

کد خبر: 960825008 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۵ آبان ۹۶ - ۸:۰۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، فرج الله رجبی، با اشاره به حضور در مناطق زلزله زده غرب کشور، بیان کرد: بازدیدی از مناطق زلزله زده برای بررسی ابعاد زلزله و هم چنین نحوه امداد رسانی صورت گرفت.برگزاری جلسه فوق‌ العاده سازمان نظام مهندسی در مناطق زلزله زده

برگزاری جلسه فوق‌ العاده سازمان نظام مهندسی در مناطق زلزله زده

برگزاری جلسه فوق‌ العاده سازمان نظام مهندسی در مناطق زلزله زده

برگزاری جلسه فوق‌ العاده سازمان نظام  مهندسی در مناطق زلزله زده/دلایل بروز تخریبها در دست بررسی است

رجبی از استقرار هیات رئیسه شورای مرکزی نظام مهندسی در کرمانشاه خبر داد و گفت: این هیات ضمن بازدید از مناطق زلزله زده نسبت به تشکیل ستاد مدیریت بحران و امداد رسانی نسبت به تهیه اقلام و مایحتاج آسیب دیدگان اقدام نمودند.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، افزود: بیش از ۶۰ کامیون اقلام مورد نیاز زلزله‌ زدگان از طرف سازمانهای نظام مهندسی کشور شامل چادر، پتو، زیرانداز، مواد غذائی و مواد بهداشتی و … بوده است.

برگزاری جلسه فوق‌ العاده سازمان نظام مهندسی در مناطق زلزله زده


عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست فوق‌ العاده سازمان نظام مهندسی کشور در مناطق زلزله زده، تصریح کرد: ستاد در نشست فوق‌ العاده خود در سرپل زهاب به تشکیل تیمهای بازرسی فنی از دلایل بروز تخریبات و تهیه گزارش جامع از آن، تهیه فراخوان کشوری جهت اخذ طرحهای موفق اسکان موقت از مهندسان کل کشور که طرحهای فوق بتواند در أسرع زمان با کم ترین هزینه و بهترین کیفیت از لحاظ تأمین آسایش و رفاه تهیه شود اقدام کرد.
وی تاکیید کرد: در این نشست مقرر گردید روابط عمومیهای سازمانهای نظام مهندسی کشور نسبت به دریافت کمکهای اهدایی اعضای خود هم چنان اقدام کرده و موارد دریافتی را به ستاد تشکیل شده در سازمان نظام مهندسی کرمانشاه تحویل دهد.
منبع : خانه ملت

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ آبان ۹۶
748 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0