کمیته کمک به زلزله زدگان در نظام مهندسی ساختمان استان گلستان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان مطرح کرد:

کمیته کمک به زلزله زدگان در نظام مهندسی ساختمان استان گلستان ایجاد شد

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان ، در آئین گرامی داشت روز جهانی شهرسازی بیان داشت: این گردهمایی با موضوع جایگاه شهرسازی در ساختمان نظام مهندسی و نقش آن در سلامت عمومی و اعتلای زندگی برگزار گردیده است.

کد خبر: 960825002 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۵ آبان ۹۶ - ۶:۵۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان ، در آئین گرامی داشت روز جهانی شهرسازی بیان داشت: این گردهمایی با موضوع جایگاه شهرسازی در ساختمان نظام مهندسی و نقش آن در سلامت عمومی و اعتلای زندگی برگزار گردیده است.کمیته کمک به زلزله زدگان در نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

کمیته کمک به زلزله زدگان در نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

کمیته کمک به زلزله زدگان در نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

کمیته کمک به زلزله زدگان در نظام مهندسی  ساختمان استان گلستان ایجاد شد

احمد تجری به زلزله غرب کشور اشاره کرد و گفت: به این منظور کمیته ای در نظام مهندسی استان ایجاد شده که تا کمکهای مهندسی خود را بصورت هدفمند برای زلزله زدگان ارائه کنیم.
وی ادامه داد: این زلزله تلنگری برای مهندسین ساخت و ساز است تا مسیر ساخت و ساز به سمتی هدایت گردد که در مسیر مهندسی آن اتفاق بیفتد.
وی افزود: متأسفانه بیش تر ساخت‌ و ‌سازهای ما از طریق ماده صد و یا توسط افراد غیرمتخصص اتفاق می ‎افتد و این خود مشکلات بسیاری را بوجود می آورد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان تصریح کرد: امروز روز جهانی شهرسازی است، در گذشته در کشور تعداد کمی مهندس شهرسازی داشتیم اما امروز ۷ هزار نفر در کشور و پنجاه نفر در استان گلستان عضو سازمان نظام مهندسی هستند.

کمیته کمک به زلزله زدگان در نظام مهندسی ساختمان استان گلستان


وی عنوان داشت: امروزه در بحث شهرسازی و طرح‎ های جامع و تفصیلی به مشارکت مردم اذعان میشود و مهندسان شهرسازی بهترین مشاوران در این زمینه هستند و ما این آمادگی را برای همکاری داریم.
تجری مطرح کرد: بالغ بر نه هزار متخصص در رشته ‎های مختلف در ساخت و ساز ساختمان وجود دارد و این یک ظرفیت و فرصت است که میتوانند به رشد و توسعه استان کمک کنند.
تجری در خاتمه افزود: تفاهم نامه های همکاری با شهرکهای صنعتی، آبفا، و غیره امضاء گردیده و این ظرفیت در سازمان نظام مهندسی استان وجود دارد تا با انعقاد تفاهم ‎نامه‎ ها در کنار دستگاه ‎ها قرار بگیریم.
منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود راهنمای مبحث ۱۳

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ آبان ۹۶
1133 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0