عقد تفاهم نامه همکاری بین سپاه شهدای استان با نظام مهندسی معدن استان ناد علی اسماعیلی دهج تاکید کرد:

اعزام ماشین‌ های معدنی برای آوربرداری زلزله/ معادن تخریب نشده‌ اند

ریاست سازمان نظام مهندسی معدن از اعزام ماشین ‌آلات معدنی برای امداد رسانی زلزله کرمانشاه خبرداد و بیان کرد: معادن منطقه زلزله ‌زده تخریب نشده ‌اند.

کد خبر: 960824016 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۴ آبان ۹۶ - ۱۰:۲۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،  ریاست سازمان نظام مهندسی معدن از اعزام ماشین ‌آلات معدنی برای امداد رسانی زلزله کرمانشاه خبرداد و بیان کرد: معادن منطقه زلزله ‌زده تخریب نشده ‌اند.اعزام ماشین‌ های معدنی برای آوربرداری زلزله

اعزام ماشین‌ های معدنی برای آوربرداری زلزله

اعزام ماشین‌ های معدنی برای آوربرداری زلزله

اعزام ماشین‌ های معدنی برای  آوربرداری زلزله

وی، ضمن ابراز تاسف نسبت به وقوع زلزله در کرمانشاه و جان ‌باختن تعدادی از هموطنانمان، عنوان داشت: از ساعات اولیه وقوع زلزله از ریاست سازمان نظام مهندسی معدن استان کرمانشاه خواسته شد هر کمکی، در هر نقطه ای که لازم است با نیروها و امکانات موجود به زلزله زدگان ارائه گردد.
اسماعیلی دهج ادامه داد: نیروهای سازمان نظام مهندسی معدن استان و بهره برداران معادن سرپل ذهاب از همان ساعات نخست وارد عمل شدند و چندین دستگاه لودر، بولدوزر و بیل مکانیکی را برای آوار برداری بمحل حادثه اعزام کردند. ضمن این که بهره برداران معدنی از نقاط دیگر همچون همدان و زنجان نیز ماشین آلات خود را جهت امداد رسانی بیش تر وارد منطقه کردند.
وی با اشاره به جمع آوری کمکهای مردمی و کالایی این سازمان افزود: هم چنین اقدام برای جمع آوری مایحتاج آسیب‌ دیدگان نیز انجام شد و مواردی مثل آب، نان، خرما، چای ، قند و کنسروجات به اندازه ۱ بار تریلی تا به حال در روستاهای آسیب دیده پخش شده است و محموله های دیگر نیز در حال آماده سازی و ارسال هستند.

اعزام ماشین‌ های معدنی برای آوربرداری زلزله


رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران ضمن اشاره به اینکه سازمان نظام مهندسی معدن تمام امکانات خود را در منطقه برای امداد رسانی بکار گرفته است، در مورد وضعیت معادن منطقه بعد از زلزله خاطر نشان کرد: معادن این منطقه اکثرا رو باز هستند و زلزله زمانی روی داده که کسی در معدن حضور نداشته و تخریبی هم گزارش نشده است.
منبع : ایسنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان راهنمای مبحث ۱۳ نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ آبان ۹۶
1314 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0