پیام ریاست سازمان به مناسبت سال نو ابراز همدردی سازمان نظام مهندسی استان کردستان

ابراز همدردی سازمان نظام مهندسی استان کردستان با قربانیان زمین لرزه بیست و یکم آبان

آمار زیاد ساخت و سازهای غیرمجاز، رشد بی رویه حاشیه نشینی، عدم توجه به گزارشات اعلامی کارشناسان سازمان و بسیاری از مشکل های دیگر امنیت شهروندان را در مقابل حوادث طبیعی و غیرطبیعی خطر انداخته است که باید نهادهای مرتبط و حتی غیرمرتبط با تشکیل کارگروهها و اخذ تصمیمات لازم از میزان خسارتها بکاهند که این نیازمند عزمی همگانی است.

کد خبر: 960823012 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ آبان ۹۶ - ۸:۲۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،  آمار زیاد ساخت و سازهای غیرمجاز، رشد بی رویه حاشیه نشینی، عدم توجه به گزارشات اعلامی کارشناسان سازمان و بسیاری از مشکل های دیگر امنیت شهروندان را در مقابل حوادث طبیعی و غیرطبیعی خطر انداخته است که باید نهادهای مرتبط و حتی غیرمرتبط با تشکیل کارگروهها و اخذ تصمیمات لازم از میزان خسارتها بکاهند که این نیازمند عزمی همگانی است.ابراز همدردی سازمان نظام مهندسی کردستان با قربانیان زمین لرزه

ابراز همدردی سازمان نظام مهندسی کردستان با قربانیان زمین لرزه

ابراز همدردی سازمان نظام مهندسی کردستان با قربانیان زمین لرزه

ابراز همدردی سازمان نظام مهندسی کردستان با قربانیان زمین لرزه بیست و یکم آبان

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان در پیامی با شهروندان آسیب دیده زلزله شامگاه بیست و یکم آبان ابراز همدردی کرد.
در این پیام آمده است: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان آمادگی خود را برای بازسازی و همیاری به شهروندان زلزله زده اعلام میدارد و خدمت رسانی بشهروندان محروم این مناطق را از تمامی دستگاه های ذی ربط خواستار است.
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان در پیام خود آورده است: آمار زیاد ساخت و سازهای غیرمجاز، رشد بی رویه حاشیه نشینی، عدم توجه به گزارشات اعلامی کارشناسین سازمان و بسیاری از مشکلات دیگر امنیت شهروندان را در مقابل حوادث طبیعی و غیرطبیعی خطر انداخته است که باید نهادهای مرتبط و حتی غیرمرتبط با تشکیل کارگروهها و دریافت تصمیمات لازم از میزان خسارتها بکاهند که این نیازمند عزمی همگانی است.
متن پیام بدین شرح است:
بنام خداوند بخشایشگر مهربان
ضمن ابراز همدردی عمیق جامعه مهندسی استان کردستان، مغفرت الهی برای قربانیان، شفای عاجل برای مصدومان و صبر برای بازماندگان خانوادههای آسیب دیده مناطق زلزله زده استانهای کرمانشاه، کردستان و ایلام و دیگر مناطق آسیب دیده کشور و هم چنین شهروندان مناطق زلزله زده منطقه حلبچه، خانقین ودربندیخان را از خداوند منان خواستار هستیم.
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان آمادگی خود را برای بازسازی و همیاری به شهروندان زلزله زده اعلام می دارد و خدمت رسانی به شهروندان محروم این مناطق را از تمام دستگاه های ذی ربط خواستار است.
شهروندان گرامی:
همان گونه در اخبار و جراید منتشر گردیده است متاسفانه آمار قربانیان روبه افزایش است و بیش تر این آسیب دیدگان قربانی ساختمانها و ابنیه های نامستحکم شده اند.

ابراز همدردی سازمان نظام مهندسی کردستان با قربانیان زمین لرزه

ساختمان وسکونت گاهها تنها یک سرمایه خصوصی و فردی محسوب نمیشود بلکه ساختمان یک سرمایه ملی است و باید در طراحی، ساخت و حفظ آن نهایت حساسیت و دقت را چه از سوی مسئولان، چه از سوی مالکان و شهروندان رعایت کرد. هرچند که برخی از سازمانها و نهادها مسئولیت مستقیم در رابطه با ساختمان و مسکن دارند ولی نباید از این مسئله غافل شد که رعایت مقررات ملی ساختمان یک وظیفه همگانی محسوب میشود.
آمار بسیار ساخت و سازهای غیرمجاز، رشد بی رویه حاشیه نشینی، عدم توجه به گزارشات اعلامی کارشناسین سازمان و خیلی از مشکلات دیگر امنیت شهروندان را در مقابل حوادث طبیعی و غیرطبیعی خطر انداخته است که باید نهادهای مرتبط و حتی غیرمرتبط با تشکیل کارگروهها و اخذ تصمیمات لازم از میزان خسارتها بکاهند که این نیازمند عزمی همگانی است.
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی سوالات نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ آبان ۹۶
788 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0