گاز در داخل شبکه شهری مناطق زلزله زده در جریان است مجید بوجار زاده بیان کرد:

گاز در داخل شبکه شهری مناطق زلزله زده در جریان است/ وصل گاز منازل پس از تایید سازمان نظام مهندسی

سخن گوی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به این که گاز داخل شبکه شهری کاملا نشت یابی شده و گاز در داخل شبکه در جریان است بیان کرد: آن چیزی که بیش تر مهم است بحث حوادث پس از وصل گاز است باید همکاران ما به این امر مهم عنایت کنند که در هنگام وصل گاز منازل، همکاران شرکت گاز حاضر باشند تا کنتور و رگولاتور و شبکه آسیب ندیده باشد.

کد خبر: 960823009 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ آبان ۹۶ - ۷:۵۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،  سخن گوی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به این که گاز داخل شبکه شهری کاملا نشت یابی شده و گاز در داخل شبکه در جریان است بیان کرد: آن چیزی که بیش تر مهم است بحث حوادث پس از وصل گاز است باید همکاران ما به این امر مهم عنایت کنند که در هنگام وصل گاز منازل، همکاران شرکت گاز حاضر باشند تا کنتور و رگولاتور و شبکه آسیب ندیده باشد.گاز در داخل شبکه شهری مناطق زلزله زده در جریان است

گاز در داخل شبکه شهری مناطق زلزله زده در جریان است

گاز در داخل شبکه شهری مناطق زلزله زده در جریان است

گاز در داخل شبکه شهری مناطق زلزله زده در جریان است/ وصل گاز منازل پس از تایید سازمان نظام مهندسی

وی، در مورد عملیات گازرسانی در مناطق زلزله ‌زده بیان داشت: در حال حاضر گاز بطور کامل وارد شبکه شده است، منتها مهم ‌ترین مسئله در شهر سرپل‌ ذهاب ریزش آوار روی رگولاتور و علمک شبکه داخلی منازل است که سبب آسیب دیدگی این بخش گردیده است.
وی ادامه داد: اکنون نکته حائز اهمیت بحث رعایت ایمنی و کنترل آن است؛ باید داخل منازل توسط نیروهای سازمان نظام مهندسی بررسی و کنترل گردد تا نشتی و شکستگی در شبکه داخل منازل وجود نداشته باشد و پس از انجام مراحل کنترل شرکت ملی گاز ایران گاز منازل را وصل خواهد کرد.
بوجار زاده با بیان این که گاز داخل شبکه شهری کاملا نشت یابی شده و گاز در داخل شبکه در جریان است افزود: آن چیزی که بیش تر مهم است بحث حوادث پس از وصل گاز است. باید همکاران ما به این امر مهم توجه کنند که در هنگام وصل گاز منازل همکاران شرکت گاز حاضر باشند تا کنتور و رگولاتور و شبکه آسیب ندیده باشد.

گاز در داخل شبکه شهری مناطق زلزله زده در جریان است


وی، بحضور مسئولین سازمان نظام مهندسی تاکید کرد و گفت: باید این سازمان مثل سایر نهادها بسیج شده تا بتوانیم با تایید آن ها گاز را به منازل وصل کنیم.
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران خاطر نشان کرد: در قصرشیرین و جوانرود مشکلی وجود ندارد و گازشان خانه به خانه در حال بررسی است و درصورت تایید وصل خواهد شد.
بوجار زاده هم چنین یاد آور شد: گاز پالایشگاه ایلام هم وصل شده است.
منبع : ایسکانیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ آبان ۹۶
1094 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0