سازه‌ های دارای اهمیت نزدیک این گسل احداث نکردند سعید سعیدی ‌جم خبر داد:

عبور گسل یلفان از شهر همدان/ سازه‌ های دارای اهمیت نزدیک این گسل احداث نکردند

عضو هیات رئیس نظام مهندسی ساختمان استان همدان با اشاره به این که گسل یلفان از شهر همدان عبور کرده است، بیان کرد: این گسل از مناطق تپه مصلی به سمت شهرک بهشتی امتداد دارد.

کد خبر: 960822013 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۲ آبان ۹۶ - ۱۱:۵۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، عضو هیات رئیس نظام مهندسی ساختمان استان همدان با اشاره به این که گسل یلفان از شهر همدان عبور کرده است، بیان کرد: این گسل از مناطق تپه مصلی به سمت شهرک بهشتی امتداد دارد.سازه‌ های دارای اهمیت نزدیک این گسل احداث نکردند

سازه‌ های دارای اهمیت نزدیک این گسل احداث نکردند

سازه‌ های دارای اهمیت نزدیک این گسل احداث نکردند

عبور گسل یلفان از شهر همدان/ سازه‌ های دارای  اهمیت نزدیک این گسل احداث نکردند

سعیدی جم با اشاره به این که گسل یلفان از شهر همدان عبور کرده است، گفت: این گسل از مناطق تپه مصلی به سمت شهرک بهشتی امتداد دارد.
سعیدی با بیان این که گسل یلفان غیر فعال است، ادامه داد: ایجاد هر سازه ‌ای در نزدیکی این گسل در صورت نداشتن درجه اهمیت بالا با حفظ مسائل و تدابیر مهندسی مشکل ندارد.
وی با تاکید بر این که منظور از سازه‌ ها با درجه اهمیت بالا سازه‌ای است که در زمان حوادث به مردم خدمت ‌رسانی می‌ کند، تصریح کرد: بیمارستان‌ ها، اماکن تدابیر حوادث و ادارات نمونه ‌ای از سازه‌‌ های با درجه اهمیت بالا است.
عضو هیات رئیس نظام مهندسی ساختمان استان همدان با اشاره به بیمارستان بعثت همدان، عنوان کرد: مشاوران پروژه بیمارستان بعثت بطور قطع تدابیر لازم مهندسی را در پروژه در نظر گرفته ‌اند.
وی با اعلام این که موضوعات دیگر نیز در ساخت یک پروژه موثر است، بیان داشت: بطور قطع موضوع کمبود زمین و ارتباط با شریان ‌های شهر از عوامل موثر در ساخت پروژه بیمارستان بعثت در این نقطه از شهر بوده است.

سازه‌ های دارای اهمیت نزدیک این گسل احداث نکردند


عضو هیات رئیس نظام مهندسی ساختمان استان همدان با اشاره به پروژه‌ های تپه مصلی همدان، افزود: تپه مصلی جزو اراضی ملی و مربوط به استانداری است و نظام مهندسی ساختمان هیچگونه نظارتی بر این سازه‌ ها ندارد.
سعیدی با اعلام این که در پروژه ‌های مصلی سازه‌ هایی با درجه اهمیت بالا در نظر گرفته نشده است، خاطر نشان کرد: مسائل مربوط به این سازه‌ ها از طریق مشاوران پروژه بررسی گردیده است.

منبع : بهارانه

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی برق اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ آبان ۹۶
1879 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0