خدمات نظام مهندسي بايد مهندسي عرضه گردد شهردار مشهد مطرح کرد :

خدمات نظام مهندسي بايد مهندسي عرضه گردد

شهردار مشهد مقدس در ملاقات با مهندس حسين كامران ديسفاني ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان استان خراسان رضوي بیان کرد : خدمات نظام مهندسي در همه ساخت و سازهاي ساختماني بايد مهندسي عرضه گردد .

کد خبر: 960820011 تاریخ انتشار: شنبه ۲۰ آبان ۹۶ - ۱۰:۰۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی،شهردار مشهد مقدس در ملاقات با مهندس حسين كامران ديسفاني ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان استان خراسان رضوي بیان کرد : خدمات نظام مهندسي در همه ساخت و سازهاي ساختماني بايد مهندسي عرضه گردد .

خدمات نظام مهندسي بايد مهندسي عرضه گردد

خدمات نظام مهندسي بايد مهندسي عرضه گردد

خدمات نظام مهندسي بايد مهندسي عرضه گردد

خدمات نظام مهندسي بايد مهندسي  عرضه گردد

اين ملاقات كه در دفتر شهردار انجام شد ، قاسم تقي زاده خامسي خطاب به كامران ديسفاني عنوان کرد : سی سال است كه جناب عالي را ميشناسم ، شما براي اعتلای نام اين استان خدمات شايسته اي را در عمران و آباداني اين شهر انجام داده ايد، و من تمام قد و به طور كامل از شما حمايت و پشتيباني میكنم .
تقي زاده خامسي گفت : برخی شهروندان مشهد از خدمات نظام مهندسي رضايت ندارند ، بايد به گونه ای عمل گردد كه عملكرد اين نهاد تخصصي توسط عده اي محدود زير سئوال نرود .
شهردار مشهد ادامه داد: مردم از سيستم ارجاع كار به تنگ آمده اند ، چرا مالك نتواند مهندس و ناظر خود را انتخاب كند ، بايد اين سيستم تجدید نظر گردد ، و رضايت مندي مردم جلب گردد .
وی برخي از قوانين مقررات ملي و كنترل ساختمان را قديمي و دست و پا گير دانست و تصریح کرد : اين قانون بايد با هم فكري صاحب نظران و خبرگان جامعه مهندسي اصلاح و طرح آن به مجلس شوراي اسلامي و دولت ارائه گردد .
وی در مورد خدمت رساني به مجاوران و زائران شهر مقدس مشهد هم تصریح کرد : كلان شهر مشهد جامعه اي پويا و فعال ، و در حال گذر از جامعه سنتي به مدرن است ، در اين مسير مشکلات و معضلاتي وجود دارد كه ما بايد خدمت رساني و توسعه پايدار شهر را همگام با پيشرفت علم و تكنولوژي نوين پيش ببريم .
شهردار مشهد تصریح کرد : ما خواهانيم كه با كمك جامعه مهندسي ، متخصصين و فرهيختگان خدمات شهري را در شان ، مقام و منزلت حضرت رضا (ع) پيش ببريم و خدمات مان را بيش تر از گذشته براي زائرين و شهروندان مشهدي فراهم آوريم .
در اين ملاقات ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان خراسان رضوي، حسن انتخاب تقي زاده از طرف اعضاي محترم پنجمين دوره شوراي اسلامي شهر مشهد تبريك گفت و اظهار داشت : جنابعالي در طول بیست و پنج سال خدمت در مشهد و تهران خدمات زيادي در عمران و آباداني و رفاه مردم انجام داده ايد، كه قابل ستايش است .

خدمات نظام مهندسي بايد مهندسي عرضه گردد


كامران ديسفاني به نقش سازمان نظام مهندسي در نظارت پروژه هاي ساختماني اشاره كرد و افزود : بايد در اين سازمان سرلوحه كارمان خدمت به مردم و جامعه مهندسي باشد، در طول دوازده سال در سنوات گذشته که عضو هئيت مديره و يا ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان و امروز سرلوحه كارم و نگاهم همواره اجراي صحيح قانون نظام مهندسي و خدمت شايسته به مردم و مهندسان بوده است .
دیسفانی خاطر نشان کرد: سازمان نظام مهندسي بايد به يك سازمان ضابطه مند و پيشنهاد دهنده براي همه مسائل مهندسي در كشور تبديل گردد و خود را بطور مستقيم درگير مسائل خارج از وظایف بویژه امور اجرایی دست و پاگیر نکند.
وی در خاتمه یاد آور شد : من شخصاً فساد و كم كاري و بي آبرويي در نظام مهندسي را تحمل نميكنم و خدمتم خفظ حريم و حرمت جامعه مهندسي و خدمت به مردم است و شأن و منزلت جامعه مهندسی ساختمان را در خدمت رسانی درست و رضایتمندی مردم میدانم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

پاسخنامه آزمون نظام مهندسی شهریور ۹۵

پاسخنامه آزمون نظام مهندسی شهریور ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ آبان ۹۶
909 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0