هشتاد و هفتمین نشست هیات مدیره دوره سوم سازمان هشتاد و هفتمین نشست هیات مدیره دوره سوم سازمان

هشتاد و هفتمین نشست هیات مدیره دوره سوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

هشتاد و هفتمین نشست هیات مدیره دوره سوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز روز یک شنبه هفتم ابان ماه نود و شش در محل سالن جلسات سازمان برگزار گردید.

کد خبر: 960820010 تاریخ انتشار: شنبه ۲۰ آبان ۹۶ - ۱۰:۰۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز، هشتاد و هفتمین نشست هیات مدیره دوره سوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز روز یک شنبه هفتم ابان ماه نود و شش در محل سالن جلسات سازمان برگزار گردید.هشتاد و هفتمین نشست هیات مدیره دوره سوم سازمان

هشتاد و هفتمین نشست هیات مدیره دوره سوم سازمان

هشتاد و هفتمین نشست هیات مدیره دوره سوم سازمان

هشتاد و هفتمین نشست هیات مدیره دوره سوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

در این نششست که به ریاست مهندس کوروش غفاری برگزار گردید پس از تلاوت قرآن کریم نشست رسمیت یافت و در نخستین بخش هیات مدیره ضمن بررسی مشکلات فی مابین سازمان با شهرداری کرج آقایان مهندسین فرهاد سهرابلو ، محمد کفشدوز، کاظم بهادری و پرویز سیروسی را مامور کردند تا از سوی سازمان با شهرداری مذاکره کنند.
در این نشست هیات مدیره سازمان بمنظور تعیین تکلیف معرفی ناظران برای نقشه های با متراژ پایین وارد شور شد که بعد از بحث و بررسی مصوب شد نظارت بر دستور نقشه ‌های زیر پانصد متر مربع توسط ناظر عمران یا معماری بهمراه چهار طراح (معماری، عمران، مکانیک و برق) انجام پذیرد. هم چنین بر اساس بند ۵-۳-۵ مبحث دوم مقررات ملی ساختمان اختیار افزایش تا چهار عدد تعداد کار طراحی برای این دستور نقشه ‌ها در رشته‌ های برق و مکانیک قرار گیرد. تا بعد از تایید هیات ۴ نفره استان برای اجرا ابلاغ شود.

هشتاد و هفتمین نشست هیات مدیره دوره سوم سازمان


در ادامه نامه های وارده مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس مقررات و آیین نامه های موجود در مورد هر یک اتخاذ تصمیم گردید.
هیات مدیره در مورد اجرای شناسنامه فنی در سایر شهرهای استان و هم چنین متراژ ارجاع مجری نیز مصوب کرد این موضوعات ابتدا در کمیته مشورتی ماده سی و سه مطرح و سپس پیشنهادات مربوطه به هیات مدیره ارایه شود.
هیات مدیره هم چنین مصوب نمود عضوهای حقیقی و حقوقی سازمان می بایست تا ابتدای دی ماه نود و شش حق عضویت معوقه خود را پرداخت نمایند در غیر اینصورت از ارایه خدمات به آنها جلوگیری خواهد شد.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخنامه آزمون نظام مهندسی برق طراحی اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ آبان ۹۶
975 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0