آئین تحلیف و تحویل پروانه اشتغال بکار مهندسی پذیرفته شدگان آزمون گزارش برگزاری آئین تحلیف و تحویل پروانه اشتغال

گزارش برگزاری آئین تحلیف و تحویل پروانه اشتغال بکار مهندسی پذیرفته شدگان آزمون سال نود و شش

بمنظور ارتقاء سطح علمی ، تقویت ، آماده سازی و آشنایی هر چه بیش تر مهندسین پایه سه با ضوابط و مقررات خدمات فنی و مهندسی و مسائل حقوقی مرتبط با موضوع ساختمان، آئینی با حضور تنی چند از اعضای سازمان برگزار شد. هم چنین در این آئین پروانه اشتغال بکار مهندسی صد و سی و شش عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی نیز به آنها اعطا شد. « جلسه توجیهی مهندسان و آئین تحویل پروانه اشتغال بکار مهندسی قبول شدگان آزمون سال نود و شش» در مورخ چهاردهم آبان ماه نود و شش در محل تالار اجتماعات دانشکده جدید دانشگاه تبریز برگزار شد.

کد خبر: 960816014 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶ - ۱:۱۱ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی، بمنظور ارتقاء سطح علمی ، تقویت ، آماده سازی و آشنایی هر چه بیش تر مهندسین پایه سه با ضوابط و مقررات خدمات فنی و مهندسی و مسائل حقوقی مرتبط با موضوع ساختمان، آئینی با حضور تنی چند از اعضای سازمان برگزار شد. هم چنین در این آئین پروانه اشتغال بکار مهندسی صد و سی و شش عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی نیز به آنها اعطا شد. « جلسه توجیهی مهندسان و آئین تحویل پروانه اشتغال بکار مهندسی قبول شدگان آزمون سال نود و شش» در مورخ چهاردهم آبان ماه نود و شش در محل تالار اجتماعات دانشکده جدید دانشگاه تبریز برگزار شد.آئین تحلیف و تحویل پروانه اشتغال بکار مهندسی پذیرفته شدگان آزمون

آئین تحلیف و تحویل پروانه اشتغال بکار مهندسی پذیرفته شدگان آزمون

آئین تحلیف و تحویل پروانه اشتغال بکار مهندسی پذیرفته شدگان آزمون

گزارش برگزاری آئین تحلیف  و تحویل پروانه اشتغال بکار مهندسی پذیرفته شدگان آزمون سال نود و شش

علی طوماری طی سخنانی ضمن تبریک به مهندسین حاضر و اعضایی که موفق به قبولی در آزمون اشتغال بکار مهندسی شده اند، گفت: خیلی خوش وقتم که در جمع شما مهندسان و دوستان و فرهیختگان عزیز حاضر هستم. شما عزیزان که با انرژی مضاعف خودتان و با تسلط به علم روز به جمع ما پیوسته اید مایه ی افتخار ما میباشید و امیدوارم با این شور و نشاط جوانی بتوانید آینده خوبی را برای کشور عزیزمان رقم بزنید.
وی افزود: مهندس و کار مهندسی در جامعه ی امروز از اهمیت و جایگاه خیلی بالایی برخوردار است . نگاه جامعه به ما مرهون رفتار و نوع عملکرد هم چنین نحوه ارائه خدمات از طرف ما و جمع همکاران جامعه مهندسی است.
وی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه های مهندسی تصریح کرد: کارمهندسی یک کار خدماتی است. در کار خدماتی اگردریافت کننده خدمات، متناسب با هزینه ای که پرداخت مینماید ارزش و اهمیت آن را درک نکند و رضایت کافی از نحوه ارائه خدمات نداشته باشد آینده ی خوبی را نمیتوان برای ارائه دهنده خدمات متصور بود.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: پس لازم است که در مورد برخی نگاه های منفی موجود در جامعه نسبت به خدمات دهندگان مهندسی استان آسیب شناسی گردد.

آئین تحلیف و تحویل پروانه اشتغال بکار مهندسی پذیرفته شدگان آزمون

وی گفت: عدم تناسب عرضه و تقاضا در حوزه مهندسی سبب شده نحوه ارائه خدمات از حالت حرفه ای خارج گردد.
طوماری مطرح کرد: این درحالیست که متاسفانه شاهد هستیم بیش تر از نیازها و فرصتهای موجود جامعه، فارغ التحصیل به جامعه ی مهندسی تزریق می شود و این موضوع موجب می شود که با مشکلات زیادی روبرو شویم.
وی در خاتمه ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه اعضای جدیدی که به جمع شاغلین بخش مهندسی پیوسته اند خاطر نشان کرد: امیدوار هستم با درک صحیح از اهمیت و جایگاه مهندسی و ضمن رعایت اخلاق حرفه ای که در نظام نامه اخلاق حرفه ای برآن تاکید شده به ارائه خدمات بجامعه بپردازید.
گفتنی است که در ادامه این آئین نشست توجیهی مهندسان با سخنرانی مهندس محمد رضا محمدیان برگزار و در خاتمه پروانه چند تن از مهندسین بصورت نمادین به تعدادی از آنها اعطا شد.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کیلد آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی نظارت اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ آبان ۹۶
1035 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0