بهبود وضعیت ساخت ‌و ‌ساز در شهرک ‌های صنعتی تفاهم ‌نامه همکاری

به دنبال بهبود وضعیت ساخت ‌و ‌ساز در شهرک ‌های صنعتی

تفاهم ‌نامه همکاری نظام مهندسی ساختمان استان گلستان و شهرک ‌های صنعتی گلستان امضاء گردید.

کد خبر: 960815017 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ آبان ۹۶ - ۴:۵۶ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، تفاهم ‌نامه همکاری نظام مهندسی ساختمان استان گلستان و شهرک ‌های صنعتی گلستان امضاء گردید.بهبود وضعیت ساخت ‌و ‌ساز در شهرک ‌های صنعتی

بهبود وضعیت ساخت ‌و ‌ساز در شهرک ‌های صنعتی

بهبود وضعیت ساخت ‌و ‌ساز در شهرک ‌های صنعتی

به دنبال بهبود وضعیت ساخت ‌و ‌ساز در  شهرک ‌های صنعتی

احمد تجری، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان عصر امروز در آئین امضاء تفاهم نامه همکاری با شهرک‌ های صنعتی گلستان، با اشاره به فعالیت‌ های صورت گرفته برای استفاده حداکثری از ظرفیت تخصصی مهندسین صنعت ساختمان بیان کرد: در حال حاضر با اجرای تفاهم ‌نامه آب و فاضلاب، سه ‌جانبه برق، مسئول ایمنی و شهرک‌ های صنعتی علاوه بر ارتقا کیفیت ارائه خدمات مهندسی در رشته ‌های مختلف توانستیم از ظرفیت‌ ها و توان مهندسین عضو سازمان استفاده بیش تر و بهتری داشته باشیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان گفت: نظام مهندسی ساختمان گلستان آمادگی خود را جهت ارائه خدمات مهندسی و کمک به توسعه عمرانی و تخصصی استان در نهادهای مختلف اعلام می ‌کند.
وی در مورد امضاء تفاهم‌‌ نامه با شرکت شهرک ‌های صنعتی ادامه داد: دو طرف با بررسی تفاهم‌ نامه ‌های منعقد شده در سطح کشور و بررسی نقاط ضعف و قوت موارد مشابه، به نتایج جامعی رسیدند و این مهم سبب خواهد شد صنعت‌ گران و فعالان اقتصادی از خدمات مهندسی با سهولت و کیفیت بیش تر از قبل برخوردار گردند.
تجری هم چنین با اشاره به فعالیت‌ های صورت گرفته درون سازمانی و گرداوری برنامه زمان ‌بندی آمادگی کامل سازمان متنبوع خود را برای اجرایی شدن این تفاهم‌ نامه اعلام کرد.
خلیل زاده مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گلستان هم در این نشست با بیان تاریخچه ارتباطات بین دو نهاد شهرک‌ های صنعتی و نظام مهندسی ساختمان گلستان تصریح کرد: با بررسی‌ هایی که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که باید برای جلوگیری از آسیب‌ ها و استفاده بهتر از ظرفیت‌ ها همکاری دوطرف نظام‌ مند گردد.
وی عنوان کرد: این تفاهم‌ نامه می ‌تواند از ساخت و ساز غیرمجاز در شهرک‌ های صنعتی و از بوجود آمدن چهره نامناسب در آن شهرک ‌ها جلوگیری کند.
خلیل زاده ادامه داد: این تفاهم‌ نامه یک ‌ساله بوده و در اینمدت همه سعی خود را در جهت برقراری شرایط رضایت‌ بخش برای صنعت گران بکار خواهیم بست و انتظار ما در قدم اول، نظارت دقیق در ساخت و ساز شهرک ‌های صنعتی و ارتقا سطح ایمنی است.

بهبود وضعیت ساخت ‌و ‌ساز در شهرک ‌های صنعتی


رضا مروتی معاونت عمرانی استانداری گلستان هم در این نشست با اشاره به فعالیت‌ های عمرانی در استان طی دوره ۴ ساله اظهار داشت: در اینمدت تلاش شد ظرفیت فنی و مهندسی استان بخوبی پرورش یافته و از آن‌ ها در رشد و تعالی استان استفاده گردد.
مروتی ضمن تقدیر از فعالیت های خیلی مناسب سازمان نظام مهندسی افزود: میزان رضایت‌ مندی مردم از نظام مهندسی ساختمان گلستان نسبت به چهار سال پیش افزایش قابل توجهی داشته است.
وی تصریح کرد: سعی هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان گلستان درجهت برقراری اخلاق مهندسی، دوره‌های آموزشی و استفاده از ظرفیت ‌های مهندسین قابل تقدیر است.
وی با اشاره به نقش شهرک صنعتی اترک در رشد صنعت ساختمان استان مطرح کرد: با تصویب منطقه آزاد و آغاز احداث شهرکهای صنعتی، و با انعقاد این تفاهم‌ نامه شاهد استفاده بهتر از خدمات مهندسی و رشد مثبت صنعت ساختمان خواهیم بود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان بر انعقاد و اجرای تفاهم‌ نامه همکاری میان نظام مهندسی ساختمان و انبوه‌ سازان استان هم تاکید کرد.
زمانی ‌نژاد مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان هم از آماده شدن پیش‌ نویس تفاهم‌ نامه همکاری بین این بنیاد و سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان خبر داد.
سرپرست اداره راه و شهرسازی استان گلستان با اشاره به این تفاهم نامه ابراز کرد: با امضای چنین تفاهم ‌نامه‌هایی رشد اقتصادی و تولید و اشتغال را پیش رو خواهیم داشت.
حسین محبوبی گفت: برقراری این مهم موجب مدیریت بمراتب بهتری در موضوع HSE خواهد شد و توجه بمسایل زیست محیطی و بعد آموزشی باید بصورت دقیق ‌تری دیده شود تا در نتیجه شرایط بهتری را نسبت به گذشته مشاهده کنیم.
منبع : تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی همدان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ آبان ۹۶
1103 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0