جلسه بانوان کارآفرین با حضور خانم آی نور کارآفرین برتر ترکیه ششمین دوره شب شعر آئینی (زمزمه عاشورایی)

برای ششمین دوره پی در پی برگزار گردید

ششمین دوره شب شعر آئینی (زمزمه عاشورایی) با تلاش و کوشش کمیسیون فرهنگ و هنر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین در تاریخ چهاردهم آبان ماه نود و شش در محل سالن اجتماعات حمداله مستوفی سازمان برگزار گردید.

کد خبر: 960815016 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ آبان ۹۶ - ۱۲:۵۵ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین، ششمین دوره شب شعر آئینی (زمزمه عاشورایی) با تلاش و کوشش کمیسیون فرهنگ و هنر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین در تاریخ چهاردهم آبان ماه نود و شش در محل سالن اجتماعات حمداله مستوفی سازمان برگزار گردید.برای ششمین دوره پی در پی برگزار گردید

برای ششمین دوره پی در پی برگزار گردید

برای ششمین دوره پی در پی برگزار گردید

برای ششمین دوره پی در پی برگزار  گردید

این آئین با حضور اساتید برجسته، شاعران آئینی استان، عضوهای هیئت ‌مدیره سازمان و تنی چند از مهندسین عضو سازمان و خانواده‌ های آنها برگزار گردید.
در شروع این آئین وثیق نیا ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین ضمن عرض خیر مقدم بیان کرد: سازمانهای نظام مهندسی نقش اجتماعی پررنگی در جامعه دارند، مهندسین پیش از این که به خانواده بزرگ مهندسی بپیوندند بعنوان یک فرد در اجتماع حضور دارند. هم چنین در قانون هم انجام امورات اجتماعی، فرهنگی، توجه به ارزشهای ایرانی و اسلامی در معماری و شهرسازی، ترویج فرهنگ ساخت و ساز و موضوعات مختلف به سازمان های نظام مهندسی تکلیف شده است و تمام این موضوعات حاکی از اینست که سازمانهای نظام مهندسی صرفاً یک سازمان صنفی نیستند.
انجام فعالیت های فرهنگی سازمان سبب اتحاد و انسجام مهندسین میشود .
وی در خاتمه سخنانش گفت: سازمان نظام مهندسی استان قزوین چندین سال متعدد است که فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی انجام میدهد که کمیسیون فرهنگی و هنر سازمان فعالیتهای ویژه ای در این عرصه دارند و از دیگر فعالیت های فرهنگی سازمان می توان به برگزاری مراسم شب هفتم امام حسین (علیه السلام)، محفل انس با قرآن، شب اربعین امام حسین (علیه السلام) واقع در دفتر نمایندگی تاکستان، شب یلدا و…. اشاره کرد.

برای ششمین دوره پی در پی برگزار گردید


هم چنین انجام این فعالیت ها سبب اتحاد و انسجام بیش تر مهندسین و تغییر دیدگاه مردم به سازمان نظام مهندسی ساختمان و مهندسان میگردد.
در این برنامه، هشت تن از شاعران آئینی استان به شعرخوانی پرداختند و قرائت قرآن توسط قاری بین المللی سید مصطفی حسینی و نمایش نامه خوانی از دیگر برنامه های این آئین بود. هم چنین در خاتمه این آئین موسیقی آئینی از طرف هنرمندان به اجرا درآمد و از شاعران آئینی تقدیر به عمل آمد.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی هرمزگان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ آبان ۹۶
1218 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0