نشست با مدیر عامل ، معاونان و مدیران شرکت گاز البرز نشست مشترک

نشست مشترک با مدیر عامل ، معاونان و مدیران شرکت گاز استان البرز

روز شنبه ششم آبان ماه نود و شش اویسی عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز و نماینده گروه مکانیک بهمراه شیرازپور مشاورسازمان ، مسئول گروه کارشناسی واحد گاز، نمایندگان گروه تخصصی مکانیک و مدیر واحد گاز فشار قوی با مدیرعامل، معاونان و رئیسان مناطق شرکت ملی گاز استان دیدار و گفت و گو کردند.

کد خبر: 960815015 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ آبان ۹۶ - ۱۲:۵۰ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز ، روز شنبه ششم آبان ماه نود و شش اویسی عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز و نماینده گروه مکانیک بهمراه شیرازپور مشاورسازمان ، مسئول گروه کارشناسی واحد گاز، نمایندگان گروه تخصصی مکانیک و مدیر واحد گاز فشار قوی با مدیرعامل، معاونان و رئیسان مناطق شرکت ملی گاز استان دیدار و گفت و گو کردند.نشست با مدیر عامل ، معاونان و مدیران شرکت گاز البرز

نشست با مدیر عامل ، معاونان و مدیران شرکت گاز البرز

نشست با مدیر عامل ، معاونان و مدیران شرکت گاز البرز

نشست مشترک با مدیر عامل ، معاونان و مدیران شرکت  گاز استان البرز

در این دیدار ابتدا اویسی از مدیر عامل شرکت گاز درخواست کرد، برگزاری نشست های بیش تر کارشناسی بمنظور بحث و تبادل نظر در مورد موضوعات مشترک میان سازمان و شرکت گاز در دستور کار قرار گیرد و کارگروهی مشترک در این مورد تشکیل شود.
در این نشست با اشاره به اهمیت مبحث بیست و دوم مقررات ملی ساختمان از طرف مهندس اویسی مقرر شد در مورد اطلاع رسانی به مشترکین و مالکان، بر اساس مبحث ، متنی از مقررات در کارگروه مشترک تهیه و در فرم پنج سازمان و قبوض گاز درج شود.
در ادامه حسین تقی نژاد مدیرعامل گاز استان در سخنانی ضمن استقبال از تشکیل کارگروه مشترک و درج توصیه مقررات ملی در قبوض گاز، بر اهمیت فرهنگ سازی در این مورد تاکید کرد.

نشست با مدیر عامل ، معاونان و مدیران شرکت گاز البرز


هم چنین در این نشست مقرر گردید در مورد اجرایی شدن این موضوع در کارگروه مربوط به مبحث بیست و دوم بحث و تبادل نظر صورت پذیرد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ آبان ۹۶
1048 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0