برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در استان خراسان شمالی ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان شمالی

برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در استان خراسان شمالی

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان شمالی از برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، دام، طیور و آبزیان در شهرستان بجنورد طی آبان ماه امسال خبر داد.

کد خبر: 960815012 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ آبان ۹۶ - ۱۲:۲۸ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان شمالی از برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، دام، طیور و آبزیان در شهرستان بجنورد طی آبان ماه امسال خبر داد.برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در استان خراسان شمالی

برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در استان خراسان شمالی

برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در استان خراسان شمالی

برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در  استان خراسان شمالی

حسن نامجو بیان کرد: هشتمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، دام، طیور و آبزیان در بجنورد، از ۲ شنبه بیست و نهم آبان تا جمعه سوم آذر سال جاری در نمایشگاه بین المللی بجنورد واقع در جاده ارکان برگزار میشود.
نامجو با اشاره به شرکت ۸ استان در این نمایشگاه گفت: تا به حال حدود صد و ده غرفه برای برپایی این نمایشگاه به متقاضیان واگذار گردیده که از این تعداد انزده غرفه بیرون ساختمان نمایشگاه و نود و چهار غرفه داخل ساختمان نمایشگاه است.
وی ادامه داد: برگزاری کارگاه آموزشی در حوزه مختلف آب، خاک، نهاده کشاورزی، ماشین آلات کشاورزی، ارائه مشاوره رایگان به کشاورزان جهت اخذ تسهیلات، صنایع تکمیلی و … از جمله برنامه های جنبی نمایشگاه است.
نامجو تصریح کرد: در هشتمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، دام، طیور و آبزیان خراسان شمالی ادوات و ماشینهای کشاورزی، گلخانه ای، دام و طیور در معرض دید قرار گرفته و عرضه میشوند.

برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در استان خراسان شمالی


رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان افزود: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تا به حال موفق به برگزاری نمایشگاه دوره ششم و هفتم شده و هشتمین دوره نیز با زمینه تخصصی کشاورزی، دام، طیور و آبزیان در بجنورد در آستانه برگزاری است.
وی با اشاره به برخی کمبودات نمایشگاه بین المللی بجنورد اظهار داشت: اسکان غرفه داران و بازدید کنندگانی که از سایر استان ها حضور دارند مشکلاتی دارد که نیازمند توجه مسئولان برای ایجاد هتل و مرکز اقامتی در چنین مواقعی است.
منبع : نسیم امروز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی گلستان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ آبان ۹۶
1452 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0