جنجال پس از چهل روز از استعفای رئیس سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

جنجال پس از چهل روز از استعفای رئیس سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی استعفایش را پس گرفت با گذشت حدود چهل روز از استعفا و کناره گیری مهندس کامران از ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی، دیروز بعد ازظهر در حرکتی غیرقابل پیش بینی و در آئینی با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان ریاست این سازمان به محل کار خود بازگشت.

کد خبر: 960814014 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ آبان ۹۶ - ۱۰:۴۱ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی استعفایش را پس گرفت با گذشت حدود چهل روز از استعفا و کناره گیری مهندس کامران از ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی، دیروز بعد ازظهر در حرکتی غیرقابل پیش بینی و در آئینی با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان ریاست این سازمان به محل کار خود بازگشت.جنجال پس از چهل روز از استعفای رئیس سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی

جنجال پس از چهل روز از استعفای رئیس سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی

جنجال پس از چهل روز از استعفای رئیس سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی

جنجال پس از چهل روز از استعفای رئیس سازمان  نظام مهندسی خراسان رضوی

در این آئین که در سالن اجتماعات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و در حضور جمعی از مهندسین برگزار گردید اخوان عبداللهیان، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی بیان کرد: در حال حاضر ۴ یا ۵ برگ از استعفای مهندس کامران روی میز من وجود دارد ولی اگر صد بار دیگر هم ایشان و بقیه اعضای هیئت مدیره استعفا می‌ دادند، باز هم قبول نمی ‌کردم چون اگر استعفا را قبول می‌ کردم به عشق و علاقه دوستان باید شک می ‌کردم.
عبداللهیان ادامه داد: البته قبول دارم که همه دوستان درد دل‌ های مشترکی دارند که به ساختار نظام مهندسی برمی‌ گردد.
کامران هم در این نشست با اشاره به این موضوع که اگر می ‌دانستم رفتنم برای دوستانم زحمت درست می‌ کند به این زحمات رضایت نداشتم و بکار خود ادامه می ‌دادم. ولی زمان در زمان استعفا احساس کردم که نه بازدهی که دارم و داریم مورد توجه است و نه شاخ و بالی که بتوانیم با آن حرکت کنیم.

جنجال پس از چهل روز از استعفای رئیس سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی


کامران افزود: البته شاید هم برخی دیدگاه ‌ها با من هم خوانی نداشت و با توجه به کسالت و مریضی که دارم و صبر و حوصله کم تری که نسبت به گذشته شاید داشته باشم، فکر کردم استعفا بدهم و نباشم بهتر باشد. ضمن این که اتفاقات اخیر هم که افتاد برای من قابل قبول نبود و تأثیر بسیاری در این موضوع داشت.
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی گفت: تصور می ‌کردم استعفای من ظرف ۲ یا ۳ هفته پذیرفته گردد حتی از هیئت مدیره هم استعفا دادم. مدتی گوشی همراهم را خاموش کردم تا شاید مسئله تمام شود، ولی این اتفاق نیفتاد و با لطفی که دوستان به من داشتند مجاب شدم که مجدد برگردم.
گفته میشود مهندس کامران با وساطت، معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی استعفای خود را پس گرفته است.
منبع : قدس آنلاین

شاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ آبان ۹۶
904 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0