کار مراجعه کننده به نحو احسن و با آسانی انجام گیرد فرماندار زرند خبر داد:

کار مراجعه کننده به نحو احسن و با آسانی انجام گیرد

خنجری بیان کرد: شهرداری‌ ها، بانک‌ های عامل، شوراهای اسلامی و نظام مهندسی باید با تعامل و همکاری با مردم و مسئولین مربوطه در ستاد بازسازی به‌ گونه ‌ای انجام وظیفه کنند که مراجعه شهروندان سهل ‌الوصول بوده و کار ارباب رجوع به نحو احسن و با سهولت انجام گیرد.

کد خبر: 960814003 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ آبان ۹۶ - ۷:۲۹ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، خنجری بیان کرد: شهرداری‌ ها، بانک‌ های عامل، شوراهای اسلامی و نظام مهندسی باید با تعامل و همکاری با مردم و مسئولین مربوطه در ستاد بازسازی به‌ گونه ‌ای انجام وظیفه کنند که مراجعه شهروندان سهل ‌الوصول بوده و کار ارباب رجوع به نحو احسن و با سهولت انجام گیرد.کار مراجعه کننده به نحو احسن و با آسانی انجام گیرد

کار مراجعه کننده به نحو احسن و با آسانی انجام گیرد

کار مراجعه کننده به نحو احسن و با آسانی انجام گیرد

کار مراجعه کننده به نحو احسن و با آسانی  انجام گیرد

حبیب‌الله خنجری، فرماندار زرند، سیزدهم آبان در نشست ستاد بازسازی مناطق آسیب ‌دیده ناشی از زلزله مهر ماه سال نود و پنج عنوان کرد: با توجه به تسهیل روند بازسازی در برخی موارد از جمله زمان آوار برداری، فرصت مناسبی است تا همشهریان از تسهیلات بازسازی برای مقاوم ‌سازی منازل مسکونی خود استفاده نماید.
خنجری هم چنین با قدردانی از تعامل و همکاری بانک ‌های عامل در این زمینه ادامه داد: در نشستی که با مدیران بانک ‌های عامل در استان کرمان داشتیم، مقرر گردید با توجه به این که دولت برگشت سود تسهیلات بازسازی را تضمین کرده است، وام بازسازی با سود ۴ درصد و بصورت زنجیره ‌ای به متقاضیان پرداخت گردد.
وی افزود: وظیفه و تعهد همگی ما در مقابل مسئولیتی که بعهده داریم، ایجاد رفاه و آسایش برای شهروندان است، لذا باید این امر را در نظر گرفته و با برنامه‌ ریزی منسجم و هماهنگ دستگاه‌ های اجرایی در راستای خدمات ‌رسانی به مردم نهایت سعی خود را بکار گیریم.
او گفت: با توجه به زلزله ‌خیز بودن شهرستان، فقط ساخت ‌و ‌ساز مطرح نیست، بلکه کیفیت کار نیز باید مد نظر قرار گیرد، هم چنین مسؤولین مربوطه باید در امر بازسازی مردم را در حوزه عمران شهری و سازه‌ های ساختمانی راهنمایی کرده تا با ساخت ‌و ساز و اجرای نماهای متنوع، چهره شهر بیش از پیش زیبا تر گردد.
وی با اشاره به این که که در این زمینه اقلیم شهرستان و وضعیت روحی و روانی مردم نیز در نظر گرفته شود، تصریح کرد: شهرداری ‌ها، بانک ‌های عامل، شورا های اسلامی و نظام مهندسی باید با تعامل و همکاری با مردم و مسئولین مربوطه در ستاد بازسازی به ‌گونه ‌ای انجام وظیفه کنند که مراجعه شهروندان سهل‌ الوصول بوده و کار ارباب رجوع به نحو احسن و با سهولت انجام گیرد.

کار مراجعه کننده به نحو احسن و با آسانی انجام گیرد


در ادامه این نشست احمد سلطانی، ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زرند به ارائه گزارشی از عملکرد ستاد بازسازی پرداخت و افزود: امیدوار هستیم با همکاری و سعی اداره‌ها و سازمان‌ های مربوطه از جمله شهرداری‌ ها و بانک‌ های عامل روند بازسازی مناطق مسکونی سرعت گرفته و تسهیلات در موعد مقرر جذب گردد.
یادآور می‌ شود، ستاد بازسازی مناطق آسیب‌ دیده ناشی از زلزله مهر ماه سال نود و پنج شهرستان زرند به ریاست فرماندار و با حضور تمام اعضا در محل فرمانداری برگزار و در زمینه آخرین وضعیت بازسازی ‌ها بحث و گفتگو شد.
منبع : خبرگزاری بین المللی قرآن

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ آبان ۹۶
959 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0