مردم کیاسر چشم انتظار بازرسین نظام مهندسی ساختمان عضو شورای شهر کیاسر خبر داد:

مردم کیاسر چشم انتظار بازرسین نظام مهندسی ساختمان/ با وجود گازرسانی به کیاسر هنوز مردم در سرمای زمستان بدون گاز هستند

عضو شورای شهر کیاسر با اشاره به این که مردم کیاسر چشم انتظار بازرسان نظام مهندسی ساختمان هستند، بیان کرد: با وجود گازرسانی به شهر کیاسر هنوز مردم در سرمای زمستان بدون گاز هستند.

کد خبر: 960813012 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ آبان ۹۶ - ۱:۲۹ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، عضو شورای شهر کیاسر با اشاره به این که مردم کیاسر چشم انتظار بازرسان نظام مهندسی ساختمان هستند، بیان کرد: با وجود گازرسانی به شهر کیاسر هنوز مردم در سرمای زمستان بدون گاز هستند.مردم کیاسر چشم انتظار بازرسین نظام مهندسی ساختمان

مردم کیاسر چشم انتظار بازرسین نظام مهندسی ساختمان

مردم کیاسر چشم انتظار بازرسین نظام مهندسی ساختمان

مردم کیاسر چشم انتظار بازرسین نظام مهندسی  ساختمان/ با وجود گازرسانی به کیاسر هنوز مردم در سرمای زمستان بدون گاز هستند

سیدحسن موسوی امروز در شهرستان ساری با اشاره به افتتاح طرح گازرسانی به شهر کیاسر در اواخر مهرماه سال جاری گفت: پس از ۳ هفته گازرسانی به کیاسر مردم این شهر هنوز از این نعمت برخوردار نیستند.
موسوی با تاکید بر این که ۳ هفته قبل گازرسانی به کیاسر انجام شده است، ادامه داد: از آن زمان تا به حال هنوز هیچکدام از خانوارهای کیاسری کنتور گاز دریافت نکرده‌اند.
این مسئول با بیان این که دلیل دریافت نکردن کنتور گاز عدم بازرسی توسط نظام مهندسی ساختمان است، تصریح کرد: مردم لوله‌ کشی گاز را در منازل انجام داده و مبلغ صد و سی هزار تومان که بابت بازرسی بوده را پرداخت کرده‌اند ولی هنوز هیچ اقدامی از طرف نظام مهندسی ساختمان استان بابت بازرسی و پی گیری موضوع برای رفع مشکل مردم انجام نشده است.
عضو شورای شهر کیاسر با اشاره به این که با وجود این که مردم منطقه از قشر ضعیف و محروم هستند ولی مبلغ مورد نظر را پرداخت کرده‌اند، افزود: در شهر کیاسر دفتر نظام مهندسی ساختمان وجود ندارد و بخش تأیید و بازرسی هم به علت طولانی‌ بودن مسافت هنوز پی گیر این امر نشده‌اند.

مردم کیاسر چشم انتظار بازرسین نظام مهندسی ساختمان


وی با اشاره به شروع فصل سرما و هوای سرد در ارتفاعات خاطر نشان کرد: با وجود محدودیت ‌ها برای تهیه هیزم و چوب از جنگل مردم این منطقه دچار مشکلات بسیاری در این زمینه شده‌اند و چشم به راه بازرسین نظام مهندسی ساختمان هستند.
موسوی با اشاره به این که هزینه بازرسی و تأیید برای مردم بالا بوده ولی مردم آنرا پرداخت کرده‌اند، خاطر نشان کرد: مردم شهر کیاسر هم چنان منتظر بازرسی نظام مهندسی هستند و امید است تا این امر با سرعت بیش تری انجام گردد.
وی یاد آور شد: پس از بازرسی و تایید توسط نظام مهندسی چهل و هشت بعد توسط شرکت گاز، کنتور نصب و خانه‌ ها گازدار می ‌شوند.
منبع : مازندشورا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ آبان ۹۶
848 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0