برگزاری مجمع عمومي فوق العاده نوبت دوم سازمان آئین اعطای جوايز مسابقه

آئین اعطای جوايز مسابقه طراحي مجموعه تجاري، فرهنگي، ورزشي و پذيرايي شرکت پويندگان سلامت برگزار گردید

آئین اعطای جوايز مسابقه «طراحي مجموعه تجاري، فرهنگي، ورزشي و پذيرايي شرکت پويندگان سلامت» روز پنج شنبه یازدهم آبان ماه نود و شش در حاشيه «گردهمایی آسيب شناسي ساخت و ساز استان و استفاده از فن آوري هاي نوين ساخت» برگزار گردید.

کد خبر: 960813011 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ آبان ۹۶ - ۹:۵۹ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان، آئین اعطای جوايز مسابقه «طراحي مجموعه تجاري، فرهنگي، ورزشي و پذيرايي شرکت پويندگان سلامت» روز پنج شنبه یازدهم آبان ماه نود و شش در حاشيه «گردهمایی آسيب شناسي ساخت و ساز استان و استفاده از فن آوري هاي نوين ساخت» برگزار گردید.آئین اعطای جوايز مسابقه طراحي مجموعه تجاري، فرهنگي، ورزشي

آئین اعطای جوايز مسابقه طراحي مجموعه تجاري، فرهنگي، ورزشي

آئین اعطای جوايز مسابقه طراحي مجموعه تجاري، فرهنگي، ورزشي

آئین اعطای جوايز مسابقه طراحي مجموعه  تجاري، فرهنگي، ورزشي و پذيرايي شرکت پويندگان سلامت برگزار گردید

مهرداد کاظمي، نايب رئيس و نماينده سازمان در برگزاري اين مسابقه، توضيح هایي در مورد روند برگزاري مسابقه ارائه داد و سپس جوايز برگزيدگان توسط داوران مسابقه به آن ها اهدا گردید.
لازم به ذکر است در اين مسابقه که با همکاري سازمان نظام مهندسي ساختمان استان گيلان برگزار گردید، دویست و شصت و هفت شخص حقيقي و حقوقي ثبت نام کردند که از اين تعداد چهل و دو اثر دريافت گردید و داوري آن توسط دکتر اصغر ساعد سميعي (عضو هيات علمي دانشگاه تهران و از مولفان کتب مقررات ملي ساختمان)، دکتر محمد مهدي رئيس سميعي ( عضو هيات علمي دانشگاه گيلان)، مهندس رضا پرويزي (عضو هيات علمي دانشگاه و نماينده گروه تخصصي معماري سازمان نظام مهندسي ساختمان استان گيلان در هيات داوران) و با حضور مهرداد کاظمي (نائب رئيس دوم سازمان و عضو هيت مديره در رشته معماري)، نوروزي و دکتر فريدوني (نماينده کارفرما) در تاريخ دومدی ماه نود و پنج به پايان رسيد. گروه اول شامل کدهاي ۱۲۱۴،۱۰۹۴و ۱۱۲۳ که تا حدودي خواسته هاي طرح و نظرات کارفرما را بدون توجه بنماي ارائه گردیده تامين کرده بود و از نظر داوران رتبه برابر به آنها داده شده است. گروه دوم شامل کدهاي ۱۱۱۷،۱۲۲۴ و ۱۰۲۱ در مرتبه دوم قرارگرفتند. هم چنين هيئت داوران بجز مشکلاتي که در طرحها مشاهده کرد هيچيک از نماهاي ارائه شده در طرحها را تائيد نکرد.

آئین اعطای جوايز مسابقه طراحي مجموعه تجاري، فرهنگي، ورزشي


گروه اول:
۱۲۱۴- مصطفي دست مردي ، سعيده محمد پور، مرتضي دست مردي، الميرا داوطلب نظام وظيفه ،متين فرزيدي
۱۰۹۴- ساتيرا ابراهيمي، مرجان پيرو اوليا
۱۱۲۳ – مهندسان مشاور آمايش روستايي و شهري پارس

گروه دوم:
۱۱۱۷- سيد هادي لايق، هدا رئوف ملايري
۱۲۲۴- مهندسین مشاور آزمايش همکاران
۱۰۲۱- الهام مهري نژاد خطبه سرا، حسين صفري
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ آبان ۹۶
922 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0