برنامه ريزي جهت برگزاري افزون بر پنجاه دوره آموزشي در دستور کار ریاست نظام مهندسي ساختمان استان مازندران مطرح کرد:

برنامه ريزي جهت برگزاري افزون بر پنجاه دوره آموزشي در دستور کار قرار دارد

ریاست نظام مهندسي ساختمان استان مازندران با اشاره به نیازسنجی آموزشی صورت گرفته بیان کرد: برنامه ريزي جهت برگزاري افزون بر پنجاه دوره آموزشي شناسایی شده در دستور کار قرار دارد.

کد خبر: 960813010 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ آبان ۹۶ - ۹:۵۷ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران ، ریاست نظام مهندسي ساختمان استان مازندران با اشاره به نیازسنجی آموزشی صورت گرفته بیان کرد: برنامه ريزي جهت برگزاري افزون بر پنجاه دوره آموزشي شناسایی شده در دستور کار قرار دارد.برنامه ريزي جهت برگزاري افزون بر پنجاه دوره آموزشي در دستور کار

برنامه ريزي جهت برگزاري افزون بر پنجاه دوره آموزشي در دستور کار

برنامه ريزي جهت برگزاري افزون بر پنجاه دوره آموزشي در دستور کار

برنامه ريزي جهت برگزاري افزون بر پنجاه دوره  آموزشي در دستور کار قرار دارد

مهران فرصت در كارگاه آموزشي حقوق و مهندسي ساختمان گفت: هيات مديره سازمان رويكرد ويژه اي در ارتقاء سطح آموزش و دانش فني مهندسین دارد.با تلاش كميته آموزش نيازسنجي در سطح استان صورت گرفت و بالغ بر پنجاه دوره آموزشي شناسايي گردید كه برنامه ريزي جهت برگزاري اين دوره ها در دستور كار قرار دارد.
فرصت با اشاره به اهمیت آموزش ادامه داد: آموزش در هر جامعه و سيستمي جایگاه ویژه ای داشته و با بروز هر معضلي ، چرايي آن را بايد در آموزشها جستجو كرد. نظام مهندسي ۲ وظيفه اصلي دارد . آموزش و كنترل نظارت ۲ وظيفه اصلي سازمان است. در صدديم با تقويت آموزش و كنترل نظارت ، به ارتقاء كيفي ساخت و ساز دست يابيم.
وی افزود: با تایید و حمایت هیات مدیره دوره هفتم آموزشهاي عمومي و مهارت محور برگزار گردید كه برگزاري كارگاههاي نگارش در مهندسي ساختمان و كارگاه حقوق و مهندسي ساختمان از جمله اين كارگاهها بوده كه مورد استقبال اعضا نيز قرار گرفت.
فرصت با تاکید بر اهمیت مباحث حقوقی در امور مهندسی تصریح کرد: در دوره كنوني مسئوليتهاي حقوقي با مسئوليتهاي مهندسي تلفيق شده و بهمين علت بايد تمام مهندسین بمسائل حقوقي اشراف داشته باشند تا از روبرو شدن با مشكلات جلوگيري گردد.

برنامه ريزي جهت برگزاري افزون بر پنجاه دوره آموزشي در دستور کار


رئیس نظام مهندسی ساختمان مازندران عنوان کرد: با توجه به مسئوليتهاي حقوقي كه بدوش مهندسین است عدم آگاهي از اين مسئوليتها سبب وارد آمدن خسارات جبران ناپذير به اشخاص ميشود، كارگاه آموزشي حقوق و مهندسي ساختمان طي چهار مرحله در سطح استان برگزار گردید. مسائل حقوقي ، كاركردي ميان رشته اي دارند و بايد همه مهندسین به اين حوزه مشرف باشند.
کارگاه آموزشی حقوق و مهندسی ساختمان طی روزهای ۱۰ آبان ماه ویژه مهندسین ناحیه مرکزی استان و در سالن اجتماعات دانشگاه شمال آمل و در روز ۱۱ آبان ماه ویژه مهندسین ناحیه شرق استان و در دانشگاه آزاد ساری برگزار گردید.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ آبان ۹۶
825 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0