انتصاب ریاست جدید هیات اجرایی انتخابات هشتمین دوره شورای مرکزی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بیان کرد:

واکنش ریاست نظام مهندسی ساختمان کشور به اتهام امضا فروشی مهندسین

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بیان کرد: کسانیکه ما را متهم به امضا فروشی میکنند، خدمات چهارصد و پنجاه هزار مهندس را نادیده میگیرند.

کد خبر: 960810016 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۰ آبان ۹۶ - ۴:۵۳ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بیان کرد: کسانیکه ما را متهم به امضا فروشی میکنند، خدمات چهارصد و پنجاه هزار مهندس را نادیده میگیرند.واکنش ریاست نظام مهندسی ساختمان به اتهام امضا فروشی مهندسین

واکنش ریاست نظام مهندسی ساختمان به اتهام امضا فروشی مهندسین

واکنش ریاست نظام مهندسی ساختمان به اتهام امضا فروشی مهندسین

واکنش ریاست نظام مهندسی ساختمان کشور  به اتهام امضا فروشی مهندسین

فرج الله رجبی در گردهمایی نقش مهندسی مکانیک در مدیریت آب و انرژی (روشهای اجرایی مبحث نوزده مقررات ملی ساختمان) در مشهد گفت: افرادیکه ما را متهم به امضا فروشی در فضای ساختگی می ‌کنند، نا آگاه هستند و می خواهند زحمات و خدمات ارزشمند مهندسین را بی ارج و منزلت کنند.
رجبی ادامه داد: ارتقای کیفی ساخت و سازهای شهرها مبتنی بر زحمات و تلاشهای مهندسان است.
رجبی با اشاره به ساخت و ساز توسط برخی افراد فاقد تخصص افزود: مگر افرادیکه در این حوزه مداخله میکنند دارای توان فنی و مهندسی هستند؟ مگر میشود یک مهندس کار پزشک را انجام دهد؟
وی تصریح کرد: مهندسان اجرای مقرارت ملی ساختمان را طبق کیفیت ایمنی و ساخت و ساز در جامعه بعهده دارند و سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان قوی‌ ترین و منسجم ترین تشکیلات بخش خصوصی است که قدم اساسی را در عمران و آبادانی و ساخت و سازهای کشور برمیدارد.
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور تصریح کرد: اگر امروز مهندسین دست از کار فنی و مهندسی بکشند کدام دستگاه دولتی و غیر دولتی میتواند به اندازه آن ها در زمینه کار و ظرفیت فنی در توسعه کشور اثر گذار باشد؟

واکنش ریاست نظام مهندسی ساختمان به اتهام امضا فروشی مهندسین


رجبی عنوان کرد: در حال حاضر در حال گرداوری پیش ‌نویس اصلاح قانون نظام مهندسی هستیم و تا به حال پانزده جلسه سه ساعته در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در این زمینه برگزار گردیده است.
وی با اشاره به نقش مهندسین مکانیک در حوزه مدیریت و کیفیت تأسیسات شهری عنوان کرد: مهندسان مکانیک میتوانند در زمینه صرفه جویی در مصرف انرژی و آب نقش اثر گذار داشته باشند.
رجبی مطرح کرد: بحران آب جدی و نیازمند حکم رانی در حوزه مدیریت آب و نگاه مهندسی در امر صرفه جویی در مصرف آب است.
رجبی خاطر نشان کرد: چاه های غیر مجاز باید بسته شوند و چاههای مجاز هم باید به کنتور هوشمند مجهز شوند و از هدر رفت آب جلوگیری گردد.
وی گفت: امروز چهارصد و پنجاه و هشت هزار مهندس در ۷ رشته ساختمانی در کشور فعالیت داشته و ایران را میسازند.
در این آئین از جلد دوم کتاب راهنمای مبحث نوزدهم قانون مقررات ملی ساختمان رونمایی گردید.
منبع : ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام مهندسی الکترونیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ آبان ۹۶
1011 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0