نباید ظرفیت نظام مهندسی کشور در جغرافیای ایران، محصور گردد مدیر کل راه و شهر سازی استان زنجان خبر داد:

هزار و نهصد و نود نفر از استان زنجان در آزمون نظام مهندسی ساختمان شرکت نمودند

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان بیان کرد: هزار و نهصد و نود نفر از استان زنجان در آز مون نظام مهندسی ساختمان شرکت نمودند که هشتاد درصد شرکت کنندگان آقا و بیست درصد خانم ها بودند.

کد خبر: 960722002 تاریخ انتشار: شنبه ۲۲ مهر ۹۶ - ۷:۰۴ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان بیان کرد: هزار و نهصد و نود نفر از استان زنجان در آز مون نظام مهندسی ساختمان شرکت نمودند که هشتاد درصد شرکت کنندگان آقا و بیست درصد خانم ها بودند.هزار و نهصد و نود نفر از استان زنجان در آزمون نظام مهندسی ساختمان

هزار و نهصد و نود نفر از استان زنجان در آزمون نظام مهندسی ساختمان

هزار و نهصد و نود نفر از استان زنجان در آزمون نظام مهندسی ساختمان

هزار و نهصد و نود نفر از استان زنجان در آزمون نظام  مهندسی ساختمان شرکت نمودند

کلیم الله وثوق شام گاه جمعه در حاشیه برگزاری آزمون نظام مهندسی ساختمان در با اشاره به برگزاری آزمون نظام مهندسی در استان زنجان، عنوان کرد: این آزمون هم زمان با سراسر کشور روزهای بیست و بیست و یکم مهرماه در استان زنجان برگزار گردید.
مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان خاطر نشان کرد: در این آزمون هزار و نهصد و نود نفر از استان زنجان در این آزمون شرکت کردند و شرکت کنندگان در هفت رشته فنی و مهندسی و ۳ رشته کاردانی فنی ساختمان و شش رشته معماران تجربی با یک دیگر رقابت کردند.

هزار و نهصد و نود نفر از استان زنجان در آزمون نظام مهندسی ساختمان

وثوق یاد آور شد: در این میان هشتاد درصد از شرکت کنندگان در این آزمون آقایان و بیست درصد خانم ها بودند و متقاضیان با کسب حد نصاب نمره قبولی می توانند پروانه حرفه ای مورد نظر خود را دریافت نمایند.
منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

خرید نشریه ۱۱۰

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ مهر ۹۶
1496 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0