برگزاری آزمون سراسری نظام مهندسی غرب گیلان در دانشگاه آزاد برگزاری آزمون سراسری نظام مهندسی

برگزاری آزمون سراسری نظام مهندسی غرب گیلان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی

آزمون سراسری نظام مهندسی در 2 نوبت صبح و عصر روز 5 شنبه بیستم مهر ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی برگزار گردید.

کد خبر: 960721001 تاریخ انتشار: جمعه ۲۱ مهر ۹۶ - ۱۰:۰۲ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی،  آزمون سراسری نظام مهندسی در ۲ نوبت صبح و عصر روز ۵ شنبه بیستم مهر ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی برگزار گردید.برگزاری آزمون سراسری نظام مهندسی غرب گیلان در دانشگاه آزاد

برگزاری آزمون سراسری نظام مهندسی غرب گیلان در دانشگاه آزاد

برگزاری آزمون سراسری نظام مهندسی غرب گیلان در دانشگاه آزاد

برگزاری آزمون سراسری نظام مهندسی غرب گیلان در  دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی

آزمون نظام مهندسی در ۲ گروه شامل آزمون ورود بحرفه مهندسان و آزمون حرفه ای کاردانهای فنی ساختمان در ۲ نوبت صبح و عصر روز ۵ شنبه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی برگزار شد.
این آزمون همزمان در ۳ حوزه دانشگاه گیلان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی(حوزه غرب گیلان)برگزار گردید.
آزمون سراسری نظام مهندسی همزمان در سی و یک مرکز استان و سی و چهار شهرستان تابعه برگزار گردید و تعداد صد و چهل و پنج هزار و سیصد و بیست و پنج نفر در سراسر کشور برای ورود بحرفه مهندسی با یک دیگر رقابت کردند.
هم چنین در حوزه غرب گیلان (دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی) پانصد و هفتاد و پنج فارغ التحصیل رشته های مرتبط با آزمون؛ به رقابت با یک دیگر پرداختند که از این تعداد صد و سیزده تن زن و بقیه مرد هستند.
آزمون نوبت صبح روز ۵ شنبه در گروه آزمون ورود بحرفه مهندسان در رشته های شهرسازی، ترافیک، معماری (نظارت)، عمران(نظارت) و نقشه برداری و برای داوطلبان آزمون حرفه ای کاردانهای فنی ساختمان در رشته های کاردان شهرسازی، کاردان معماری، کاردان عمران، کاردان تاسیسات مکانیکی، کاردان تاسیسات برقی و کاردان نقشه برداری برگزار شد. هم چنین در نوبت عصر، داوطلبان آزمون ورود بحرفه مهندسان در رشته های تاسیسات مکانیکی (نظارت)، تاسیسات برقی(نظارت)، معماری(اجرا) و عمران(اجرا) با یک دیگر رقابت کردند.

برگزاری آزمون سراسری نظام مهندسی غرب گیلان در دانشگاه آزاد

لازم به ذکر است آزمون سراسری نظام مهندسی برای ۳ دسته از داوطلبان شامل داوطلبان ورود بحرفه مهندسان، داوطلبان آزمون حرفه ای کاردانهای فنی ساختمان و داوطلبان آزمون تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی برگزار می گردد که متقاضیان ورود بحرفه مهندسان و آزمون تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی در رشته های مرتبط در نوبت صبح و عصر روز جمعه بیست و یکم مهرماه با یک دیگر رقابت خواهند کرد.
قابل ذکر است دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با حدود چهار هزار دانشجو و نود و یک عضو هیات علمی در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع گردیده است.
منبع : ایسکانیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نشریه ۱۱۰ سازمان مدیریت

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ مهر ۹۶
1081 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0