آزمون ورود بحرفه مهندسین در استان مرکزی برگزار می گردد ریاست نظام مهندسی ساختمان راه و شهرسازی استان مرکزی خبر داد:

آزمون ورود بحرفه مهندسین در استان مرکزی برگزار می گردد

ریاست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان و توسعه فناوری‌ های نوین ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی از برگزاری آزمون ورود بحرفه مهندسین در استان مرکزی خبر داد.

کد خبر: 960717012 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۷ مهر ۹۶ - ۱۱:۱۸ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، ریاست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان و توسعه فناوری‌ های نوین ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی از برگزاری آزمون ورود بحرفه مهندسین در استان مرکزی خبر داد.آزمون ورود بحرفه مهندسین در استان مرکزی برگزار می گردد

آزمون ورود بحرفه مهندسین در استان مرکزی برگزار می گردد

آزمون ورود بحرفه مهندسین در استان مرکزی برگزار می گردد

آزمون ورود بحرفه مهندسین در استان مرکزی  برگزار می گردد

محمود آباقری قبل از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسین در استان مرکزی بیان کرد: آزمون‌ های ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌ های فنی و معماران تجربی در روزهای بیستم و بیست و یکم مهر ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می گردد.
آباقری گفت: این آزمون در ۷ رشته مهندسی معماری بخش ‌های نظارت، طراحی و اجرا، مهندسی عمران بخش‌ه ای نظارت، محاسبات و اجرا، تأسیسات مکانیکی طراحی و نظارت، تأسیسات برقی طراحی و نظارت، شهرسازی، نقشه ‌برداری و ترافیک در پایه ۳ و کاردان‌ های فنی ساختمان در شش رشته کاردانی، معماری، عمران، تأسیسات مکانیکی، تأسیسات برقی، شهرسازی و نقشه‌ برداری در پایه ۳ و آزمون تعیین صلاحیت حرفه‌ ای معماران تجربی در پایه ‌های ۳، ۲ و ۱ جهت پروانه اشتغال به کار به رقابت می‌ پردازند.

آزمون ورود بحرفه مهندسین در استان مرکزی برگزار می گردد


رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان و توسعه فناوری‌های نوین ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی خاطر نشان کرد: ثبت ‌نام آزمون ورود به حرفه مهندسان بصورت هماهنگ از سی و یکم تیرماه سال جاری تا ۹ مرداد صورت پذیرفته و محل برگزاری آزمون دردانشگاه اراک واقع درسردشت است.
وی یاد آور شد: داوطلبان محترم جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون میتوانند در روزهای ۱۷ تا ۱۹مهرماه نود و شش از طریق وب‌ سایت به آدرس اینترنتی inbr.ir اقدام نمایند.
منبع : تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی خراسانشمالی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ مهر ۹۶
1112 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0