ظرفیت ‌های برون ‌سپاری باید تسریع در کار را بدنبال داشته باشد مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی مطرح کرد:

استفاده از ظرفیت ‌های برون ‌سپاری باید رضایت مراجعین و تسریع در کار را بدنبال داشته باشد

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی بیان کرد: استفاده از ظرفیت ‌های نظام مهندسی و برون سپاری امور باید رضایت مراجعین و تسریع در کار را بدنبال داشته باشد و نباید با عدم دقت موجب نارضایتی مردم را فراهم کنیم.

کد خبر: 960708001 تاریخ انتشار: شنبه ۸ مهر ۹۶ - ۱۰:۰۱ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی،  مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی بیان کرد: استفاده از ظرفیت ‌های نظام مهندسی و برون سپاری امور باید رضایت مراجعین و تسریع در کار را بدنبال داشته باشد و نباید با عدم دقت موجب نارضایتی مردم را فراهم کنیم.ظرفیت ‌های برون ‌سپاری باید تسریع در کار را بدنبال داشته باشد

ظرفیت ‌های برون ‌سپاری باید تسریع در کار را بدنبال داشته باشد

ظرفیت ‌های برون ‌سپاری باید تسریع در کار را بدنبال داشته باشد

استفاده از ظرفیت ‌های  برون ‌سپاری باید رضایت مراجعین و تسریع در کار را بدنبال داشته باشد

استفاده از ظرفیت ‌های برون ‌سپاری باید رضایت مراجعین و تسریع در کار را بدنبال داشته باشد، جلسه مشترک مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی با ریاست نظام مهندسی استان خراسان شمالی برگزار و بر ضرورت نظارت برامور ارجاعی تاکید گردید.

علی اصغر اسدی مدیرکل ثبت اسناد استان خراسان شمالی عنوان کرد: از جمله مواردیکه از آغاز ورود به استان آن را رصد کردیم امور مربوط به برون سپاری ادارات ثبت است.

اسدی ادامه داد: موضوع برون سپاری مربوط به سازمان نظام مهندسی نیست بلکه در گذشته هم برون‌ سپاری را داشته‌ ایم. همچون وظایف دفاتر اسناد رسمی که با بازرسی ‌های مستمر عملکرد آنها را نیز رصد می‌ کنیم.

وی افزود: با تعاملات صورت پذیرفته و استفاده از ظرفیت‌ های سازمان نظام مهندسی توانسته ایم خدمات بهتری به مراجعین ارائه دهیم، ولی این علت نمی‌ شود که ما نظارت را ر‌ها کنیم، چرا که نظارت یکی از وظایف ذاتی این اداره کل است.

اسدی، آموزش را یک از نکات کلیدی عنوان کرده و ضمن اعلام آمادگی جهت برگزاری دوره‌ های آموزشی خواستار دقت در صدور نقشه‌ های ترسیمی گردید.

این مقام قضایی  خاطر نشان کرد: این نشست بمنظور تعاملات بیش تر و شناخت آسیب‌ ها و حل موانع موجود برگزار گردیده و با بررسی‌ های صورت گرفته و رصد ادارات تابعه نارسایی‌ های موجود در شهرستان‌ ها را با مدیریت رییس سازمان نظام مهندسی برطرف خواهیم کرد.

ظرفیت ‌های برون ‌سپاری باید تسریع در کار را بدنبال داشته باشد

وی هم چنین یاد آور شد: استفاده از ظرفیت‌ های نظام مهندسی و برون سپاری امور باید رضایت مراجعین و تسریع در کار را بدنبال داشته باشد و نباید با عدم دقت سبب نارضایتی مردم را فراهم کنیم.

اسدی اظهار داشت: قرار براین نیست که ما سندی را صادر و تحویل مالکین کنیم ومردم دوباره برای اصلاح ان اقدام کنند.

مدیر کل ثبت اسناد خراسان شمالی با اشاره به مسئولیت نقشه برداران عضو نظام مهندسی در برداشت ‌ها وترسیم نقشه خواستار دقت عمل آنها در امور محوله شد و عنوان کرد: این افراد از واگذاری و ترسیم نقشه‌ های آن بغیر خودداری کنند. این افراد نباید فقط امضا کننده صرف باشند چراکه همه مسئولیت، اشتباهات وخسارات ناشی از آن بعهده شخص نقشه بردار نظام خواهد بود.

وی ضمن اشاره به قانون پیش فروش آپارتمان مطرح کرد: با تمهیدات متخذه با هماهنگی معاونت امور عمرانی استانداری خراسان شمالی نشستی با حضور اداره کل ثبت اسناد واملاک استان، سازمان نظام مهندسی و شهرداری بجنورد برگزار و در این مورد هم  راهکار‌های لازم ارائه خواهد شد.

در این نشست که با حضور کارشناسان ۲ دستگاه اجرایی همراه بود موضوعات مرتبط مورد تبادل نظر قرارداده و مقرر گردید با تشکل کارگروه مشکلات موجود حل و نشستی مشترک در مورد مرتفع کردن و وحدت رویه امور با حضور کلیه نقشه برداران دارای صلاحیت نظام مهندسی و روسا و نقشه برداران و نمایندگان ادارات ثبت در آینده نزدیک برگزار گردد.

منبع : خبرگزاری میزان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ مهر ۹۶
1035 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0