ادامه مجمع عمومی نوبت دوم مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی اصفهان

بهینه سازی مصرف انرژی یکی از مولفه های اصلی اقتصاد مقاومتی است/نمایشگاه صنعت ساختمان در اصفهان برگزار می گردد

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی اصفهان از برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان خبر داد و بیان کرد: بهینه سازی مصرف انرژی که یکی از مولفه های اصلی اقتصاد مقاومتی است باید مورد عنایت در صنعت ساختمان قرار گیرد.

کد خبر: 960706011 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۶ مهر ۹۶ - ۶:۳۶ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی اصفهان از برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان خبر داد و بیان کرد: بهینه سازی مصرف انرژی که یکی از مولفه های اصلی اقتصاد مقاومتی است باید مورد عنایت در صنعت ساختمان قرار گیرد.بهینه سازی مصرف انرژی یکی از مولفه های اصلی اقتصاد مقاومتی

بهینه سازی مصرف انرژی یکی از مولفه های اصلی اقتصاد مقاومتی

بهینه سازی مصرف انرژی یکی از مولفه های اصلی اقتصاد مقاومتی است/نمایشگاه صنعت ساختمان در اصفهان برگزار می گردد

بهینه سازی مصرف  انرژی یکی از مولفه های اصلی اقتصاد مقاومتی است/نمایشگاه صنعت ساختمان در اصفهان برگزار می گردد

رسول محققیان، مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی اصفهان در جلسه ای با خبرنگاران حول بیستمین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان و سیزدهمین نمایشگاه تخصصی کاشی و سرامیک عنوان کرد: برنامه ریزی امسال برای نمایشگاه جامع صنعت ساختمان با همکاری سازمان نظام مهندسی انجام شده است و این مایشگاه از(بیست و هفتم الی سی ام مهر) در اصفهان برگزار می گردد.
محققیان، به اهداف برگزاری نمایشگاهها اشاره کرد و ادامه داد: بهینه سازی مصرف انرژی که یکی از مولفه های اصلی اقتصاد مقاومتی است باید مورد عنایت در صنعت ساختمان قرار گیرد بهمین منظور در این نمایشگاه فناوریهای نوین و ساختمانهای هوشمند معرفی می گردند.
وی تصریح کرد: موضوعاتی همچون سیمای شهری در حیطه وظایف سازمان نظام مهندسی و شرکت نمایشگاهها نیست و بایستی با فرهنگ سازی و حضور تشکلهای مردم نهاد محقق گردد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی اصفهان تاکید کرد: ده درصد مشارکت کنندگان در بیستمین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان در حوزه فناوریهای نوین ساختمانی و مطالب مربوط به بهینه سازی مصرف انرژی فعالیت میکنند.
در این جلسه هم چنین علی عموشاهی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان گفت: صنعت ساختمان یکی از شاخصه های اصلی اقتصاد در هر کشوری است و پانصد رسته بطور متقیم و غیر مستقیم با آن در ارتباط هستند.

بهینه سازی مصرف انرژی یکی از مولفه های اصلی اقتصاد مقاومتی


عمو شاهی، نمایشگاه صنعت ساختمان را یکی از برنامه های مهم برای تخقق اهداف سازمان متبوعش خواند و ادامه داد: نمایشگاه هم در واقع یک رسانه است برای این که تکنولوژیهای جدید به تولیدکنندگان معرفی و عرضه گردد.
لازم به ذکر است بیستمین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان از بیست و هفتم الی سی ام مهرماه و سیزدهمین نمایشگاه کاشی، سرامیک، شیرآلات و سرویسهای بهداشتی از نوزدهم الی بیست و دوم مهرماه در محل نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار خواهد شد.
منبع : خبرگزاری شبستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

خرید کتاب نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ مهر ۹۶
1260 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0