بیش از دو هزار نفر ساعت آموزش ایمنی و بهداشت در معادن استان مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ ای استان خراسان جنوبی بیان کرد:

بیش از دو هزار نفر ساعت آموزش ایمنی و بهداشت در معادن استان خراسان جنوبی اجرا گردید

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی از اجرای دو هزار نفر ساعت آموزش ایمنی و بهداشت ویژه شاغلین معادن استان خبر داد و عنوان کرد: هفتاد و سه نفر دوره آموزش ایمنی ویژه معادن سطحی و زیر زمین در سطح استان برگزار گردیده است.

کد خبر: 960705015 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۵ مهر ۹۶ - ۸:۰۷ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی از اجرای دو هزار نفر ساعت آموزش ایمنی و بهداشت ویژه شاغلین معادن استان خبر داد و عنوان کرد: هفتاد و سه نفر دوره آموزش ایمنی ویژه معادن سطحی و زیر زمین در سطح استان برگزار گردیده است.بیش از دو هزار نفر ساعت آموزش ایمنی و بهداشت در معادن استان

بیش از دو هزار نفر ساعت آموزش ایمنی و بهداشت در معادن استان

بیش از دو هزار نفر ساعت آموزش ایمنی و بهداشت در معادن استان

بیش از دو هزار نفر ساعت آموزش  ایمنی و بهداشت در معادن استان خراسان جنوبی اجرا گردید

حسین خوش ‌آیند در حاشیه بازدید از کارگاه‌ های مرکز آموزش فنی و حرفه ‌ای طبس که با حضور مسئول آموزش شرکت ایمیدرو، نماینده سازمان نظام مهندسی معدن کشور و مسئولین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی برگزار، گفت: تفاهم‌ نامه همکاری میان ایمیدرو و سازمان آموزش فنی و حرفه ‌ای کشور بسته شده است.
خوش آیند ادامه داد: این تفاهم نامه در راستای اجرای سند راهبردی مهارت و فناوری سازمان و سایر اسناد بالادستی بویژه سیاست‌ های اقتصاد مقاومتی برای ارتقاء توانمندی و افزایش مهارت نیروی انسانی شاغل در حوزه‌ های معادن و صنایع معدنی و بهره مندی مستمر از ظرفیت ‌های موجود میان سازمان آموزش فنی و حرفه ‌ای کشور و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع ایران بسته شده است.
وی افزود: در سال نود و پنج در قالب این تفاهم نامه بمیزان دو هزار نفر ساعت معادل هفتاد و سه نفر دوره آموزش ایمنی ویژه معادن سطحی و زیرزمینی برگزار گردیده است.

بیش از دو هزار نفر ساعت آموزش ایمنی و بهداشت در معادن استان


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ‌ای خراسان جنوبی در خصوص تاثیر آموزش‌های ایمنی در معادن در کاهش حوادث تصریح کرد: در راستای کاهش حوادث ناشی از کار در معادن، برگزاری دوره‌ های حفاظت ایمنی بشدت مورد نیاز است که این امر با همکاری کلیه دستگاه ‌های مرتبط محقق می‌ گردد.
خوش آیند با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در جهت مفاد تفاهم نامه ایمیدرو تصریح کرد: استاندارد های موجود در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ ای پاسخ گوی نیاز بالقوه در حوزه معادن است.
منبع : تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی برق طراحی اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ مهر ۹۶
1231 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0