کیفیت ساخت و ساز خیلی بهتر از گذشته شده است ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان خبر داد:

کیفیت ساخت و ساز خیلی بهتر از گذشته شده است

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با اعلام این که صنعت ساختمان حدود پانصد صنعت را به دنبال خود دارد، بیان کرد: استفاده از مصالح استاندارد می‌ تواند کیفیت ساختمان را تضمین کند.

کد خبر: 960705012 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۵ مهر ۹۶ - ۷:۳۹ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی،  ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با اعلام این که صنعت ساختمان حدود پانصد صنعت را به دنبال خود دارد، بیان کرد: استفاده از مصالح استاندارد می‌ تواند کیفیت ساختمان را تضمین کند.کیفیت ساخت و ساز خیلی بهتر از گذشته شده است

کیفیت ساخت و ساز خیلی بهتر از گذشته شده است

کیفیت ساخت و ساز خیلی بهتر از گذشته شده است

کیفیت ساخت و  ساز خیلی بهتر از گذشته شده است

علی عموشاهی امروز (۴ شنبه) در جلسه خبری بیستمین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان و سیزدهمین نمایشگاه تخصصی کاشی و سرامیک و شیرآلات و سرویس‌ های بهداشتی گفت: اوضاع اقتصادی کشور با توجه به رکود، مشکلاتی را برای تولید کنندگان ایجاد کرده است و دلیل این رکود پول‌ های پر بهره در بازار است، در حالیکه معمولا در دنیا نرخ تورم و بهره بانکی با هم متوازن است.
عمو شاهی با اشاره به این که صنعت ساختمان حدود پانصد صنعت را در پی خود دارد، ادامه داد: کسانیکه در صنعت ساختمان فعالیت می‌ کنند به دنبال ایجاد شغل هستند، زیرا این کار سود چندانی ندارد و نقش نمایشگاه‌ ها و رسانه ‌ها در این رابطه خیلی اهمیت دارد.
وی افزود: تولید کننده، تنها تولید می ‌کند، ولی برای فروش باید واسطه ‌ای باشد و نمایشگاه رسالت مهمی در این رابطه دارد و می ‌تواند تولیدات را بمصرف کننده معرفی کند.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با اشاره به این که اصفهان در امر نمایشگاه جایگاه دوم کشور را دارد و با مشهد هم تراز است، تصریح کرد: امیدوارم این نمایشگاه قدمی در جهت بالا بردن سطح کیفیت باشد، زیرا استفاده از مصالح استاندارد می‌ تواند کیفیت ساختمان را تضمین کند و حمایت از ثروت ملی و تولید کنندگان فعالیت مهمی است که در نمایشگاه انجام می‌ گیرد.
عمو شاهی عنوان کرد: اکنون کیفیت ساخت و ساز از گذشته خیلی بهتر شده است، زیرا کیفیت ساختمان ‌ها که بسته به نیروی انسانی، مهندسی، تکنولوژی و مصالح است بهبود یافته و رشد کرده است.

کیفیت ساخت و ساز خیلی بهتر از گذشته شده است


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان گفت: بالا رفتن سطح کیفی ساختمان، حمایت از تولید ملی و حمایت از مشتریان از جمله وظایف سازمان نظام مهندسی ساختمان است و در صنعت ساختمان از تولید تا نظارت و اجرا و نگه داری آن و حتی بعد از تخریب بازیافت آن خیلی مهم است.
وی خاطر نشان کرد: ساختمان را با بهترین مصالح و تکنولوژی ‌ها می ‌سازیم، ولی ساختمان هم ‌چون یک موجود زنده است و باید آنرا بصورت مرتب چکاب و بر اساس قوانین باید بصورت دوره ‌ای بازبینی گردد و شهرداری برای آن برای مدتی محدود پروانه بهره برداری صادر کند.
عمو شاهی یاد آور شد: نمایشگاه‌ های گذشته خیلی موثر بوده ‌اند، زیرا بدون نمایشگاه تولیدات را خیلی سخت می‌ توان معرفی کرد.
منبع : ایسنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی نظارت اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ مهر ۹۶
1110 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0