مهلت ثبت نام آزمون مشاوران تا 13 مهر ماه تمدید شد مهلت ثبت نام آزمون

مهلت ثبت نام آزمون مشاوران تا ۱۳ مهر ماه تمدید شد

مهلت ثبت نام در نهمین دوره آزمون احراز صلاحیت مشاوران تا پنج شنبه 13 مهر ماه تمدید شد.

کد خبر: 960704019 تاریخ انتشار: سه شنبه ۴ مهر ۹۶ - ۱۰:۲۳ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران آزمون مشاوران IT رتبه سه پیروی بخشنامه شورای عالی انفورماتیک کشور و الزام اخذ مجوز فعالیت از این سازمان برای حضور و مشارکت اشخاص حقیقی در پروژه‌های مشاوره و نظارت فناوری اطلاعات برگزار می شود.مهلت ثبت نام آزمون مشاوران تا ۱۳ مهر ماه

مهلت ثبت نام آزمون مشاوران تا 13 مهر ماه

مهلت ثبت نام آزمون مشاوران تا ۱۳ مهر ماه تمدید شد

 مهلت ثبت نام آزمون  مشاوران تا ۱۳ مهر ماه تمدید شد

شاخه مشاوران، شاخه اشخاص حقیقی سازمان محسوب میشود، طیف گسترده‌ای از فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در برمی‌گیرد. تمامی اشخاص حقیقی فعال در این حوزه با عضویت در سازمان و شرکت در آزمون سالانه احراز صلاحیت مشاوران و کسب حدنصاب قبولی به عضویت در شاخه مشاوران سازمان درمی‌آیند. این اشخاص، پس از اخذ مجوز فعالیت می‌توانند به‌عنوان ناظر و مشاور در پروژه‌های فناوری اطلاعات مشغول به کار شوند. در این آزمون نیز میزان مهارت و توانمندی افراد موردسنجش قرار میگیرد تا مشاوران احراز صلاحیت شده قادر باشند با اتکا به دانش کاربردی خود به امر مشاوره در پروژه های خرد و کلان بپردازند.

مهلت ثبت نام آزمون مشاوران تا ۱۳ مهر ماه

 نهمین دوره آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری اطلاعات صبح روز جمعه ۲۱ مهر ماه سال جاری به‌طور هم‌زمان در چهار رشته مرتبط با حوزه ICT شامل نرم‌افزار، شبکه و اینترنت، مشاوره مدیریت و آموزش و سخت‌افزار و مشاوره زیرساخت، در نظام‌های صنفی رایانه‌ای استان‌ها برگزار خواهد شد.
منبع: سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران
مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی
منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ مهر ۹۶
1246 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0