جلسه هماهنگی سازمان ‌های نظام‌ مهندسی و نظام کاردانی دراستان آذربایجان‌ شرقی برگزار گردید:

جزئیات جلسه هماهنگی سازمان ‌های نظام‌ مهندسی و نظام کاردانی ساختمان‌/ نشست مشترک هماهنگی برگزاری آزمون نظام ‌مهندسی

نشست هماهنگی سازما‌های نظام مهندسی و نظام کاردانی ساختمان ‌های استان آذربایجان‌ شرقی در راستای اجرای قانون نظام ‌مهندسی و کنترل ساختمان بمنظور هماهنگی لازم میان نظام‌ مهندسی و نظام کاردانی ساختمان ‌های استان تشکیل گردید، این در حالی است که نشست مشترک هماهنگی برگزاری آزمون نظام‌ مهندسی در این استان برگزار گردید.

کد خبر: 960703002 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ مهر ۹۶ - ۵:۰۳ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، نشست هماهنگی سازما‌های نظام مهندسی و نظام کاردانی ساختمان ‌های استان آذربایجان‌ شرقی در راستای اجرای قانون نظام ‌مهندسی و کنترل ساختمان بمنظور هماهنگی لازم میان نظام‌ مهندسی و نظام کاردانی ساختمان ‌های استان تشکیل گردید، این در حالی است که نشست مشترک هماهنگی برگزاری آزمون نظام‌ مهندسی در این استان برگزار گردید.جلسه هماهنگی سازمان ‌های نظام‌ مهندسی و نظام کاردانی

جلسه هماهنگی سازمان ‌های نظام‌ مهندسی و نظام کاردانی

جلسه هماهنگی سازمان ‌های نظام‌ مهندسی و نظام کاردانی

جزئیات جلسه هماهنگی  سازمان ‌های نظام‌ مهندسی و نظام کاردانی ساختمان‌/ نشست مشترک هماهنگی برگزاری آزمون نظام ‌مهندسی

نشست هماهنگی سازمان‌ های نظام ‌مهندسی و نظام کاردانی ساختمان‌ های استان در راستای اجرای قانون نظام‌ مهندسی و کنترل ساختمان بمنظور ایجاد و استمرار هماهنگی لازم میان نظام‌ مهندسی و نظام کاردانی ساختمان‌ های استان تشکیل گردید.

نخستین نشست  هماهنگی دوره‌ای بین مدیریت مسکن و ساختمان و رییسان سازمان‌ های فوق در حضور توحید اخلاقی مدیرکل راه و شهرسازی استان تشکیل و موضوعات فی‌مابین مطرح و ضمن تأکید بر همکاری ۲ مجموعه در اجرای قانون تصمیمات لازم گرفته شد .

هم چنین نشست مشترک هماهنگی برگزاری آزمون نظام‌ مهندسی که در مورد آزمون ورود به حرفه مهندسین، کاردان‌ های فنی و تعیین صلاحیت معماران تجربی در مورخه بیستم و بیست و یکم مهرماه در سال جاری برگزار خواهد شد با حضور نماینده سازمان سنجش دکتر علی زاده و مدیریت مسکن و ساختمان، مدیر حراست تشکیل گردید.

جلسه هماهنگی سازمان ‌های نظام‌ مهندسی و نظام کاردانی

در این نشست شرایط محل‌ های برگزاری آزمون در تعداد هشت حوزه امتحانی در شهرهای تبریز شامل مرکز آموزش ماشین ‌سازی؛ مجتمع آموزشی آذربایجان و دانشکده فنی حرفه ‌ای و حوزه شهرهای مراغه، میانه، مرند، بناب و اهر بررسی گردید.
در خاتمه برخی ملاحظات و احصاء سایر نکات و نیازمندی ‌های آزمون به جهت برگزاری هرچه بهتر فرآیند آزمون در روزهای یاد شده مورد تأکید حاضران در نشست قرار گرفت.

منبع : مازندشورا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ مهر ۹۶
1241 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0