نظام مهندسی ساختمان باید در تعرفه های بخش تولید تجدید نظر نماید استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد:

نظام مهندسی ساختمان باید در تعرفه های بخش تولید تجدید نظر نماید

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان باید بمنظور ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاران و تولید کننده ها در تعرفه ها و محاسبه بخش تولید تجدید نظر نماید.

کد خبر: 960701020 تاریخ انتشار: شنبه ۱ مهر ۹۶ - ۵:۰۸ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان باید بمنظور ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاران و تولید کننده ها در تعرفه ها و محاسبه بخش تولید تجدید نظر نماید.نظام مهندسی ساختمان باید در تعرفه های بخش تولید تجدید نظر نماید

نظام مهندسی ساختمان باید در تعرفه های بخش تولید تجدید نظر نماید

نظام مهندسی ساختمان باید در تعرفه های بخش تولید تجدید نظر نماید

نظام مهندسی ساختمان باید در  تعرفه های بخش تولید تجدید نظر نماید

قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه در جلسه بررسی تعرفه های نظارت سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: بهمین منظور سازمان نظام مهندسی طی روزهای آینده نسبت به اصلاح و کاهش تعرفه های خود اقدام کند، در غیر اینصورت تا هفته آینده در شورای برنامه ریزی و توسعه جلو دخالت این سازمان را در ساخت ساختمانهای دولتی و خارج از حریم تصویب و به مدیران دستگاههای اجرایی ابلاغ می گردد.

دشتکی ادامه داد: قرار بود با سپردن امور مهندسی و نظارت ساختمانهای دولتی و تولیدی خارج از حریم، کار مردم تسهیل و تسریع گردد، ولی در حال حاضر این اقدام عکس شده است.

وی افزود: این اقدامات سبب انصراف بسیاری سرمایه گذاران و تولیدکننده ها از انجام سرمایه گذاری در استان شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: همت برای جذب مشوقهای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار جزو برنامه های اولویتدار مسئولین استان محسوب می گردد.

وی، در بخش دیگری از اظهارات خود به نرخ ۲۰٫۲ درصدی بیکاری استان اشاره و و عنوان کرد: این در حالیست که طی چهار سال گذشته چهل و یک هزار و نهصد شغل و در سال گذشته چهارده هزار و سیصد شغل در استان ایجاد گردید.

نظام مهندسی ساختمان باید در تعرفه های بخش تولید تجدید نظر نماید

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: البته سال گذشته سی و سه هزار و پانصد نفر متقاضی اشتغال در چهارمحال و بختیاری وجود داشت.

وی یاد آور شد: اختصاص هفتاد و پنج هزار میلیارد ریال فاینانس به چهل و پنج طرح تولیدی مهم چهارمحال و بختیاری همچون کارخانه تولید چادر مشکی حجاب شهرکرد، پتروشیمی لردگان و فولاد سفید دشت از مهم ترین اقدامات دولت یازدهم در این استان و در دوران پسابرجام است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: طبق پیگیریهای صورت گرفته سال جاری ۴٫۲۱ درصد سهم تسهیلات اشتغال و مشوقهای سرمایه گذاری کشور برابر حدود ده هزار میلیارد ریال، ۳ هزار و ششصد میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی، دویست و بیست و پنج هزار میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به این استان اختصاص یافت.

وی خاطر نشان ساخت: بهمین منظور پیش بینی میشود با جذب کامل این تسهیلات نرخ اشتغال چهارمحال و بختیاری تا یک سال دیگر تک رقمی گردد.

با سپردن نظارت ساخت ساختمانهای دولتی و بخش تولید چهارمحال و بختیاری بویژه در حوزه کشاورزی، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هزینه های هنگفتی را از متقاضیان، تولید کنندگان و سرمایه گذاران مطالبه میکند.

همین روند سبب دل سردی و انصراف بسیاری متقاضیان، تولید کنندگان و سرمایه گذاران بمنظور انجام سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری گردیده است.

منبع : ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ مهر ۹۶
1193 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0