نظارت بر واحدهای فروش سموم در استان‌ های کشور تشدید می‌ گردد مشاور ریاست سازمان حفظ نباتات مطرح داد:

نظارت بر واحدهای فروش سموم در استان‌ های کشور تشدید می‌ گردد

مشاور امور سلامت محصولات کشاورزی ریاست سازمان حفظ نباتات وزارت جهاد کشاورزی از تشدید نظارت بر واحدهای فروش سموم در استان ‌های کشور خبر داد.

کد خبر: 960630002 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۰ شهریور ۹۶ - ۷:۵۹ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، مشاور امور سلامت محصولات کشاورزی ریاست سازمان حفظ نباتات وزارت جهاد کشاورزی از تشدید نظارت بر واحدهای فروش سموم در استان ‌های کشور خبر داد.نظارت بر واحدهای فروش سموم در استان‌ های کشور

نظارت بر واحدهای فروش سموم در استان‌ های کشور

نظارت بر واحدهای فروش سموم در استان‌ های کشور تشدید می‌ گردد

نظارت  بر واحدهای فروش  سموم در استان‌ های کشور تشدید می‌ گردد

محسن عصار در حاشیه نشست توجیهی نظارت بر واحدهای عرصه سموم کشاورزی که با حضور مهندسین بخش کشاورزی سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی استان سمنان برگزار گردید با اشاره به اهمیت نظارت بر این واحدها بیان کرد: در نشست امروز مباحثی مربوط بوظایف واگذار شده از طرف واحدهای گیاه ‌پزشکی وزارت جهاد کشاورزی به سازمان نظام‌ مهندسی مطرح‌ گردیده است.

عصار با بیان این که برای نظارت بیش تر بر فرایند تولید محصولات کشاورزی و تأمین امنیت غذایی همکاری نهادهایی همچون سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی خیلی ضروری است گفت: این نشست هم بهمین منظور تشکیل ‌گردیده است.

وی با تاکید بر این که سامان‌دهی واحدهای عرضه سموم و نهاده ‌های کشاورزی یکی از اهداف اولویت ‌دار وزارت جهاد کشاورزی و سازمان حفظ نباتات کشور است اداهمه داد: وقتی پروانه ‌ای در هر حوزه‌ ای ‌بویژه بخش مهمی مانند کشاورزی و فروش سموم و نهاده‌های این حوزه صادر می گردد؛ باید روی فعالیت آن نظارت انجام گردد.

عضو شورای عالی سلامت و امنیت غذایی کشور با اشاره به اجرای طرح نظارتی وزارت جهاد کشاورزی در این زمینه عنوان کرد: در قالب این طرح پکیج بهداشتی نیز درزمینهٔ مسائل بهداشتی کشاورزان دیده‌ شده است که همکاری ‌های لازم در این زمینه انجام می گردد.

نظارت بر واحدهای فروش سموم در استان‌ های کشور

مشاور حقوقی سلامت سازمان غذا و دارو در وزارت بهداشت با اشاره به مهم ‌ترین مباحثی که در اجرای این طرح به آن توجه می گردد ، افزود: آزمایش ‌ها و معاینه ‌های ادواری در بازه زمانی یک ‌ماهه و چهل و پنج روزه و بحث درمان کشاورزان از مهم ‌ترین مواردی است که در این طرح اجرایی می گردد.

عصار با اشاره به این که همه زیرساخت‌ آهای لازم برای اجرای این طرح در کشور فراهم ‌گردیده است یاد آور شد: با حمایت دولت و تخصیص اعتبارات لازم این طرح اجرا می گردد.

منبع : تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ شهریور ۹۶
1139 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0