جشن بزرگ مهندسان البرز برگزار گردید آئین بزرگداشت و معارفه استانداران

آئین بزرگداشت و معارفه استانداران البرز برگزار گردید

آئین بزرگداشت و معارفه استانداران البرز روز 3 شنبه بیست و هشتم شهریور نود و پنج با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزارت کشور در محل تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار گردید.

کد خبر: 960629013 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ شهریور ۹۶ - ۳:۲۸ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز،آئین بزرگداشت و معارفه استانداران البرز روز ۳ شنبه بیست و هشتم شهریور نود و پنج با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزارت کشور در محل تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار گردید.آئین بزرگداشت و معارفه استانداران البرز برگزار گردید

آئین بزرگداشت و معارفه استانداران البرز برگزار گردید

آئین بزرگداشت و معارفه استانداران البرز برگزار گردید

آئین بزرگداشت و معارفه استانداران  البرز برگزار گردید

در این آئین که علاوه بر مدیران دستگاه های دولتی و مسوولان و مقامات استان جمع زیادی از اقشار مختلف مردم نیز حضور داشتند. ضمن تقدیر از تلاشهای سید حمید طهایی در طول دوران مسوولیت خود در البرز، محمدعلی نجفی استاندار اسبق گیلان، بعنوان استاندار جدید البرز معرفی گردید.
دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در آئی تودیع و معارفه استاندار البرز طی سخنانی گفت: استان البرز نیز از نظر مسائل مربوط به حوزه های سیاسی، اجتماعی، امنیتی و فرهنگی و … دارای مسائل متنوعی است و ما هم کرج و تهران را بصورت یک پارچه میبینیم و مسائل مربوط به استان البرز جدای از مسائل تهران نیست.
رحمانی ادامه داد: با توجه به شرایط ویژه ای که استان البرز دارد نیازمند مدیری هستیم که در رویارویی با این پیچیدگیها و تنوع و حساسیت موضوعات بویژه در مسائل اقتصادی که اولویت اول کشور و دولت است بتواند اقدامات مثمر ثمری انجام دهد.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: دولت خودش را موظف میداند همه برنامه هایی که به مردم ارائه کرده و مردم نیز به آن رأی دادند حتما اجرایی و عملیاتی کند.
وزیر کشور فضلی خاطر نشان کرد: همه دولتها در انتخاب مدیرشان کسانی را برمیگزینند که به برنامه های دولت اعتقاد داشته باشد و ما در انتخاب استانداران حتما این شاخص را مورد توجه قرار میدهیم و انتظار داریم استانداران، فرمانداران و بخش داران در کنار بقیه مدیران برنامه های دولت را اجرایی کنند.
رحمانی با اشاره به این که یکی دیگر از شاخصهای مهم انتخاب استانداران داشتن قدرت تعامل است، عنوان کرد: در حوزه تعامل به سطح عموم مردم رسیده و بدون کمک مردم نمیتوانیم در کارها موفق گردیم.

آئین بزرگداشت و معارفه استانداران البرز برگزار گردید

وی عنوان داشت: همه گروهها، احزاب، جریانها و افراد با هر نگرشی که در چارچوب قانون مجوز فعالیت دارند باید مورد حمایت و حفاظت استاندار باشند و استاندار هم باید با همه گروههای مردمی و سیاسی ارتباط داشته باشد.
رحمانی در شروع ورود به استان البرز با حضور در محل دفتر نماينده ولي فقيه در اين استان با آيت الله حسينى همداني ديدار و گفت و گو كرد.
وزیر کشور در ادامه گفت: البرز استان مهمي از هر نظر است هر چند وسعت اين استان كم بوده ولی مسائل آن زياد است، پيوستگي مسائل اين استان هم با تهران تعريف ميشود.
رحمانی فضلی با اشاره به اين كه عملكرد استاندار فعلي مثبت ارزيابي مي گردد، مطرح کرد: در حوزه اقتصادي همت زيادي در اين استان انجام شده ولی شرايط ويژه استان البرز مستلزم اقدامات بيش تر و همكاريهاي ملي در حوزه اقتصادى است.
وزير كشور با اعلام اين كه نجفي استاندار جديد البرز عملكرد مثبتي در طول چهار سال گذشته در گيلان داشتند، ابراز داشت: يكي از محورهاي اصلي در استانها هماهنگي و همكاري استاندار با نماينده ولي فقيه در پيشبرد امور در استان است هم چنين هماهنگي با نهادهاي ديگر هم همين گونه بايد باشد.
لازم به ذکر است سید حمید طهایی بمدت چهل ماه مسوولیت استانداری البرز را بعهده داشت.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود راهنمای مبحث ۱۳

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ شهریور ۹۶
1114 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0