بیانیه مشترک سازمان‌ های نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان افتتاح ساختمان مجتمع رفاهی- اداری

افتتاح ساختمان مجتمع رفاهی- اداری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان بلوچستان مجتمع رفاهی- اداری این سازمان را در زمینی به مساحت 1000 متر مربع و متراژ ساختمان 750 متر مربع در شهرستان چابهار افتتاح کرد.

کد خبر: 960629012 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ شهریور ۹۶ - ۳:۱۰ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان بلوچستان مجتمع رفاهی- اداری این سازمان را در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع و متراژ ساختمان ۷۵۰ متر مربع در شهرستان چابهار افتتاح کرد.افتتاح ساختمان مجتمع رفاهی اداری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

افتتاح ساختمان مجتمع رفاهی اداری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

افتتاح ساختمان مجتمع رفاهی اداری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

افتتاح ساختمان مجتمع رفاهی- اداری سازمان  نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان

این ساختمان در ۲ بخش اداری و رفاهی و با هدف ترویج مقررات ملی ساختمان در استان پهناور سیستان و بلوچستان با نگاه ویژه به سواحل مکران و هم دادن خدمات رفاهی به حدود ۴ هزار عضو این سازمان، احداث شده است.
مراسم افتتاحیه روز شنبه مورخ بیست و پنجم شهریور نود و شش با حضور مدیران استان سیستان و بلوچستان شامل: معاونت عمرانی استاندار، مدیر کل راه و شهرسازی استان، نماینده مردم شریف چابهار در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل استاندارد استان، معاونت مدیر کل راه و شهرسازی جنوب استان، معاونت فرماندار چابهار، شهردار چابهار، ریاست شوراي اسلامی شهر چابهار، رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان، هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، بازرسبن سازمان استان، هیات رئیسه نمایندگی سازمان در چابهار، و عضوهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان شرکت کردند.
دکتر کامبیز نرماشیری رئیس سازمان استان در آئین افتتاحیه این مجتمع گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با حدود نیم میلیون نیروی متخصص فنی دارای پتانسیل فنی بالایی است که در سطوح مدیران و کارشناسین در ارگان های مختلف نقش آفرینی میکنند.

افتتاح ساختمان مجتمع رفاهی اداری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان


وی با اشاره بظرفیت سازمان در استان، افزود: “با ساخت و توسعه نمایندگی چابهار، سازمان میتواند کمک بیش تری در طرح توسعه سواحل مکران داشته باشد.
نرماشیری هم چنان با اشاره بمخاطرات طبیعی سواحل مکران همچون زلزله و سونامی، ضرورت ایجاد سازه های مستحکم و نقش سازمان برای طراحی، نظارت و اجرای آن ها در این منطقه را عنوان کرد.
در خاتمه آئین، افتتاح ساختمان انجام گردید.
منبع : سازه نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود کتاب راهنمای مبحث ۱۳ نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ شهریور ۹۶
1252 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0