جشن بزرگ مهندسان البرز برگزار گردید هشتاد و دومین جلسه هیات مدیره

هشتاد و دومین جلسه هیات مدیره دوره سوم سازمان برگزار گردید

هشتاد و دومین جلسه هیات مدیره دوره سوم سازمان روز یک شنبه نوزدهم شهریور ماه نود و شش در محل سالن جلسات سازمان برگزار گردید.

کد خبر: 960626022 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ شهریور ۹۶ - ۴:۰۷ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی  به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز هشتاد و دومین جلسه هیات مدیره دوره سوم سازمان روز یک شنبه نوزدهم شهریور ماه نود و شش در محل سالن جلسات سازمان برگزار گردید.هشتاد و دومین جلسه هیات مدیره دوره سوم سازمان

هشتاد و دومین جلسه هیات مدیره دوره سوم سازمان

هشتاد و دومین جلسه هیات مدیره دوره سوم سازمان برگزار گردید

هشتاد و دومین جلسه هیات مدیره دوره سوم  سازمان برگزار گردید

در این نشست که به ریاست مهندس محمد قنبری برگزار گردید، بعد از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، موضوع تغییرات ساختاری دفتر فنی سازمان مطرح و مقرر شد آقایان مهندس پرویز سیروسی ، سیروس عاشوری(بازرس) ، رضا طهماسبی ، علی نجارزاده و کاظم بهادری در مورد تغییرات ساختاری در دفتر فنی پیشنهادات خود را به هیات مدیره ارایه دهند.
در این نشست هم چنین مقرر شد در تاریخ بیست و هشتم شهریور نود و شش آئین بزرگ داشت جهادگر شهید مهندس امین آقا بابا شیرازی در ساختمان آموزش با دعوت از میهمانان ویژه برگزار شود.
بررسی پیشنهاد معاون پژوهشی سازمان، مبنی بر اجرای پروژه تهیه جزییات و نقشه‌ های تیپ برای مهار لرزه‌ ای دیواره های غیر سازه‌ای دیگر موضوع مطرح گردیده در این نشست بود که مقرر گردید بعد از مذاکره با شورای مرکزی بمنظور انتخاب و معرفی استان البرز به عنوان متولی این کار در کشور و تصویب هزینه اجرای این پروژه بعنوان بخشی از بدهی این استان بشورای مرکزی، این پروژه به انجام برسد. مقرر گردید اجرای این طرح آقای دکتر نادر خواجه امیر عطاری با مدیریت آقای مهندس کوروش غفاری بعهده داشته باشند.
در ادامه ضمن بررسی موضوع تضمین کیفیت پروژه های ساختمانی، مصوب شد آقایان مهندسین سهراب لو، سیروسی و صنوبر با دارا بودن اختیار تام و بنمایندگی از سوی هیأت مدیره، در مورد موضوع تضمین کیفیت مجریان ذی صلاح و نحوه برخورد سازمان در این مورد تصمیم گیری نموده و نتایج حاصل را جهت اجرایی شدن به هیات رییسه ارایه کنند.

هشتاد و دومین جلسه هیات مدیره دوره سوم سازمان


هم چنین در این نشست مقرر شد بجهت کاهش هزینه‌های سازمان و در صورت عدم مغایرت قانونی دستمزد همه ارکان سازمان و پرسنل از آغاز مهر ماه سال نود و شش ، دوازده درصد کاهش یابد و تمامی اضافه کارهای پرسنل و مدیران لغو و صرفاً با صلاحدید رئیس سازمان اقدام گردد.
در ادامه نامه های وارده مورد بررسی قرار گرفت و بعد از آن هیات مدیره در مورد نکته سه بند ۷-۴ شیوه نامه ارجاع(شورای مرکزی) اختیار را به هیأت رئیسه سازمان اعطا نمودند. بستن قرارداد با شرکت حسابرسی جهت مجمع سال نود و شش نیز از مصوبات این نشست بود.
در آخرین دستور این نشسن نیز نظام نامه کمیته آموزش ( پیشنهادی از سوی واحد آموزش) با حذف مغایرت‌ ها با آیین نامه کمیته آموزش ابلاغی از وزارت راه و شهرسازی، مورد تصویب اعضای هیات مدیره قرار گرفت.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ شهریور ۹۶
1241 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0