مسابقه نقاشی کودکان با موضوع خانواده در البرز مسابقه نقاشی

با تلاش کمیسیون بانوان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز؛ مسابقه نقاشی کودکان با موضوع خانواده برگزار گردید

روز 3 شنبه بیست و یکم شهریور نود و شش در فضایی شاد و فرح انگیز، مسابقه نقاشی فرزندان اعضا در محل ساختمان آموزش سازمان برگزار گردید.

کد خبر: 960626019 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ شهریور ۹۶ - ۳:۲۸ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی  به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز روز ۳ شنبه بیست و یکم شهریور نود و شش در فضایی شاد و فرح انگیز، مسابقه نقاشی فرزندان اعضا در محل ساختمان آموزش سازمان برگزار گردید.مسابقه نقاشی کودکان با موضوع خانواده در البرز

مسابقه نقاشی کودکان با موضوع خانواده در البرز

مسابقه نقاشی کودکان با موضوع خانواده در البرز

با تلاش کمیسیون بانوان  سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز؛ مسابقه نقاشی کودکان با موضوع خانواده برگزار گردید

این مسابقه نقاشی، با مداد رنگی یا پاستل و با موضوع خانواده ، با حمایتهای رئیس سازمان و با تلاش خانم مهندس خسروی از اعضای هیات مدیره و دبیر کمیسیون بانوان سازمان و دیگر اعضای این کمیسیون برگزار گردید و در آن جمع زیادی از اعضای سازمان و فرزندان ایشان حاضر بودند.
در شروع این آئین بعد از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود ملی، ضمن خوش آمد گویی به شرکت کنندگان، جنگ شادی برای کودکان برگزار گردید.
سپس با توضیحات یکی از داوران مسابقه در مورد شیوه برگزاری، مسابقه شروع شد. در خاتمه زمان مقرر با جمع آوری آثار کودکان و ورود داوران به مرحله بررسی آثار ، شرکت کنندگان مجددا در جنگ شادی با حضور شخصیتهای عروسکی و موسیقی شاد کودکانه شرکت نمودند.
داور این مسابقه ضمن تبریک به خانواده اعضای سازمان بجهت شادی و سلامت فکری کودکانشان، آثار نقاشی کودکان شرکت کننده را حاکی از شور، شادی و سلامت روح ایشان و خانواده هایشان دانست.

مسابقه نقاشی کودکان با موضوع خانواده در البرز


او همه آثار کودکان شرکت کننده را دارای ویژگیهای ممتاز برشمرد و با اشاره به انتخاب چهار نقاشی بعنوان برگزیده ترین، تفاوت بین آثار برگزیده با بقیه آثار را خیلی کم برشمرد.
در خاتمه با معرفی آثار منتخب، ضمن اهدای هدایایی به تمام شرکت کنندگان در مسابقه، از ایلیا اسماعیلی، نیکا رابطی، پریان موحدیان، سیده ماندانا رضوی بعنوان کودکان خالق منتخب ترین نقاشیها با اهدای هدایای ویژه تقدیر گردید.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود سوالات آزمون نظام مهندسی برق شهریور ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ شهریور ۹۶
1563 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0