جشن بزرگ مهندسان البرز برگزار گردید نشست رسمی هیات مدیره دوره سوم سازمان

هشتادمین نشست هیات مدیره دوره سوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

هشتادمین نشست رسمی هیات مدیره دوره سوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز روز یک شنبه بیست و نهم مرداد ماه نود و پنج پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم با اعلام مهندس محمد قنبری رییس سازمان رسمیت یافت.

کد خبر: 960620013 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ شهریور ۹۶ - ۱۱:۲۴ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز، هشتادمین نشست رسمی هیات مدیره دوره سوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز روز یک شنبه بیست و نهم مرداد ماه نود و پنج پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم با اعلام مهندس محمد قنبری رییس سازمان رسمیت یافت.نشست هیات مدیره دوره سوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

نشست هیات مدیره دوره سوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

هشتادمین نشست هیات مدیره دوره سوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

هشتادمین نشست هیات مدیره دوره سوم سازمان  نظام مهندسی ساختمان استان البرز

در این نشست که در محل سالن جلسات سازمان برگزار گردید، در نخستین بخش در مورد نامه وارده از امور اداری سازمان مبنی بر روش برخورد امور اداری سازمان با موضوع خاتمه قرارداد پرسنل بررسی و تصمیم گیری گردید.
هیات مدیره ضمن بحث و تبادل نظر در مورد ارتباط با مسوولان شهر های استان مصوب کرد، کمیته نظارت بر دفاتر نمایندگی سازمان در شهرهای استان، در چارچوب قوانین، اختیار مذاکره با مسوولان شهرهای مذکور را داشته باشد با این تاکید که موارد مطروحه در نشست های مذکور را به هیات رییسه سازمان منعکس نمایند.
در ادامه هیات مدیره با توجه به مشکلات ناشی از تصمیم شهرداری مبنی بر عدم به کارگیری مجریان ذی صلاح در املاک زیر ۱۷۵۰ متر مربع مصوب کرد از این پس پلاک ‌های ثبتی از هزار مترمربع به بالا دارای مجری ذیصلاح باشند . مقرر شد این مصوبه بمنظور تأیید نهایی به کمیته چهار نفره استان ارجاع گردد تا روال قانونی آن به انجام برسد.
بعد از بررسی چند نامه وارده هیات مدیره با توجه به نام گذاری سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و ضرورتهای حرکت در جهت کاهش مصرف انرژی و بهره گیری ار انرژیهای پاک مصوب کرد به گروه تخصصی برق سازمان ماموریت داده گردد، بمنظور استفاده از انرژی خورشیدی طرحی برای تأمین حداقل بیست درصد انرژی ساختمان مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز ارایه کند.
هم چنین در یکی از مهمترین تصمیمات هیات مدیره در این نشست نامه شماره ۲۶۲۷ مورخ بیست و سوم مرداد نود و شش مهندس افشار مدیر واحد خدمات فنی آزمایشگاهی سازمان مطرح و مصوب شد در راستای اجرایی نمودن سند چشم انداز ۱۴۰۴،  از آغاز آبان نود و شش حداقل مقاومت فشاری بتن پذیرفته شده در دفتر فنی سازمان جهت شهرستان کرج معادل سی مگا پاسکال و برای سایر شهرهای استان معادل بیست و پنج مگا پاسکال لحاظ شود.

نشست هیات مدیره دوره سوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان


نامه فرستاده شده از وزارت راه و شهرسازی مبنی بر درخواست مدارک و مستندات برای هیأت اعزامی استانی نیز مطرح و مصوب گردید موارد درخواستی در اسرع وقت تهیه و ارسال گردد.
در این جلسه آقایان مهندسان روغنی، جلالیان، فصیحی، کاتب، دشتگرد، آذرتاش و کیانی‌فر جهت تشکیل کارگروه پایش اخلاق حرفه‌ای انتخاب و معرفی گردیدند.
موضوع سیستم ارجاع کارهای حقوقی دیگر موضوع مطرح در این نشست بود که مصوب گردید ساز و کار این سامانه توسط کمیته ارجاع در نشست های آینده به هیات مدیره ارایه گردد.
موضوع  ارائه ضمانت بانکی برای تقسیط و هم چنین تضمین کیفیت مجریان، نیز در این نشست مطرح و مورد بحث قرار گرفت و مقرر گردید مدت زمان نهایی برای تصمیمگیری در مورد آن یک ماه دیگر تمدید شود.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی کشاورزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ شهریور ۹۶
1104 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0