لایحه اصلاح قانون نظام مهندسی توسط مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است دادستان عمومی و انقلاب اراک خبر داد:

حمله به نظام مهندسی استان مرکزی را محکوم میکنم

دادستانی حمله به سازمان نظام مهندسی را محکوم میکند ، ولی در این میان سازمان نظام مهندسی هم باید به ارائه خدمات به شکل قانونی متعهد باشد .

کد خبر: 960619013 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۹ شهریور ۹۶ - ۱۲:۴۴ ب.ظ

 

به گزارش اخبار نظام مهندسی،دادستانی حمله به سازمان نظام مهندسی را محکوم میکند ، ولی در این میان سازمان نظام مهندسی هم باید به ارائه خدمات به شکل قانونی متعهد باشد . حمله به نظام مهندسی استان مرکزی را محکوم میکنم

حمله به نظام مهندسی استان مرکزی را محکوم میکنم

حمله به نظام مهندسی استان مرکزی را محکوم میکنم

حمله به نظام مهندسی استان مرکزی  را محکوم میکنم

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اعلام  حوادث اخیر حمله به ساختمان نظام مهندسی اراک ضمن محکوم کردن هر حرکتی که منجر به برهم خوردن آرامش شهروندان می گردد بیان کرد : متاسفانه در این روزها حملاتی از طرف تعدادی از بساز و بفروشها را به ساختمان سازمان نظام مهندسی شاهد بودیم که در ادامه آن شایعاتی را هم در ارتباط با دادستانی در فضای مجازی منتشر کردند . ما ضمن تکذیب چنین شایعات بی اساس در مقام حمایت از حقوق شهروندان هردو طرف را در ریشه دار شدن این اختلاف دخیل میدانیم .

عباس قاسمی با اشاره به این که دادستانی به شدت حمله به ساختمان نظام مهندسی ، تخریب و درگیری را محکوم کرده و با متخلفین برخورد قانونی را خواهد داشت گفت : این مرجع قضایی بر حسب وظیفه قانونی به ریاست سازمان نظام مهندسی در رابطه با اجرای تکالیف قانونی و ارائه خدمات به مردم موارد را چندین بار متذکر شده است و از شهرداری و استانداری هم در رابطه با رفع ابهام موجود ” هزینه مجری ” خواسته که نسبت به لازم الاجرا بودن یا نبودن موضوعی که از طرف دیوان عدالت اداری در برخی استانها رای صادر شده پی گیر باشند اما متاسفانه تا به حال اقدامی انجام نشده است .

قاسمی ادامه داد : رفع ابهام موجود بعهده استانداری است تا مشخص کند رایی که برای برخی استانها صادر گردیده در استان مرکزی هم حاکم است یا خیر؟ شهرداری همچون پروانه های پایان کار را صادر میکند مکلف است این موضوع را پی گیر گردد . نظام مهندسی هم باید بر اساس قانون خدمات ارائه دهد تا این دست مشکلات پیش نیاید .

حمله به نظام مهندسی استان مرکزی را محکوم میکنم

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از شناسایی عوامل حمله به ساختمان نظام مهندسی اراک خبر داد و عنوان کرد : این افراد شناسایی شده و از طریق نیروی انتظامی اعلام جرم علیه این افراد شده است .

قاسمی با اشاره به گفت و گو با شهردار اراک پیرامون پی گیری بحث ” مجری ” از دیوان عدالت اداری عنوان کرد : در جلسه روز گذشته با شهردار ارک به ایشان تاکید شد تا در رابطه با الزام بودن یا نبودن نظر مجری در پروانه پایانکار از ریاست دیوان عدالت اداری استعلام نموده و این مشکل را برای همیشه برطرف کنند تا از این پس شاهد چنین حوادث ناخوشایند که آرامش جامعه را بهم میزند نباشیم .

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اشاره به اینکه مرجع قضایی وظیفه خود را در رابطه با کسانیکه مخل نظم جامعه باشند پی گیر است و تکالیف قانونی دستگاهها را هم به آن ها تذکر میدهد, یاد آور شد: این تکلیف برای استانداری و معاونتهای مربوطه هم چنان باقی است و استانداری هم باید هم راه با شهرداری نظر مرجع قانونی دیوان یا بازرسی را در رفع این ابهام استعلام نموده و هرچه زودتر اعلام کند .

منبع: خبر آنلاین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

گروه تلگرام برق الکترونیک

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ شهریور ۹۶
1604 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0