دیدار نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با طوماری ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان‌ شرقی

​ گردهمایی آموزشی «ایمنی در کارهای ساختمانی و پیش گیری از حوادث ناشی از کار» در تبریز برگزار می گردد

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان‌ شرقی از برگزاری گردهمایی آموزشی «ایمنی در کارهای ساختمانی و پیش گیری از حوادث ناشی از کار» خبر داد و عنوان کرد: این سمینار آموزشی، روز ۴ شنبه بیست و دوم شهریور ماه سال‌ نودو شش در مجتمع پتروشیمی تبریز برگزار می گردد .

کد خبر: 960615014 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶ - ۱۱:۰۷ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان‌ شرقی از برگزاری گردهمایی آموزشی «ایمنی در کارهای ساختمانی و پیش گیری از حوادث ناشی از کار» خبر داد و عنوان کرد: این سمینار آموزشی، روز ۴ شنبه بیست و دوم شهریور ماه سال‌ نودو شش در مجتمع پتروشیمی تبریز برگزار می گردد .ایمنی کارهای ساختمانی و پیشگیری از حوادث ناشی از کار

گردهمایی آموزشی «ایمنی در کارهای ساختمانی و پیش گیری از حوادث ناشی از کار» در تبریز برگزار می گردد

گردهمایی آموزشی «ایمنی در کارهای ساختمانی و پیش گیری از حوادث ناشی از کار» در تبریز برگزار می گردد

گردهمایی آموزشی «ایمنی در کارهای ساختمانی و پیش گیری از حوادث ناشی از کار» در تبریز برگزار می گردد

علی طوماری در این مورد گفت: مهندس مانی ‌فر، مدیرکل مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی و هم چنین دکتر شیبانی ‌اصل، مدیرکل دفتر سازمان‌ های مهندسی و تشکل‌ های حرفه‌ ای وزارت راه و شهرسازی نیز سخنرانان ویژه‌ی این گردهمایی آموزشی خواهند بود .

طوماری ضمن دعوت از مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برای شرکت در این گردهمایی، بیان کرد: گردهمایی آموزشی «ایمنی در کارهای ساختمانی و پیش گیری از حوادث ناشی از کار» بصورت رایگان بوده و بمنظور بررسی الزامات قانونی ایمنی، انتقال تجارب و یافته ‌های علمی، فنی و حقوقی در زمینه ایمنی بمدت ۳ ساعت برگزار میگردد .

ایمنی کارهای ساختمانی و پیشگیری از حوادث ناشی از کار

او ادامه داد: علاقه ‌مندان برای شرکت در این گردهمایی آموزشی، می ‌توانند با مراجعه به سامانه www.azarnezam.ir نسبت به ثبت ‌نام خود اقدام کنند .

قابل ذکر است، گردهمایی آموزشی رایگان «ایمنی در کارگاه ‌های ساختمانی و پیش گیری از حوادث ناشی از کار» با حضور بيش از پانصد نفر از متخصصين و مهندسین ساختمان استان بمدت ۳ ساعت، روز ۴ شنبه، بیست و دوم شهریور ماه سال ‌نود و شش از ساعت هفده الی بیست در تالار اجتماعات مجتمع رفاهی پتروشیمی تبریز، توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزار می گردد .

قابل ذکر است، اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل دادگستری، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و معاونت معماری و شهر سازی شهرداری تبریز و هم چنین سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز هم در برگزاری این گردهمایی آموزشی مشارکت دارند.

منبع : ایسنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام مهندسی برق قدرت

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ شهریور ۹۶
1130 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0