افتتاح سالن آموزش سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی استان ی افتتاح سالن آموزش سازمان

افتتاح سالن آموزش سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی استان یزد

همزمان با روز عرفه و در هفته دولت، طی مراسمی سالن آموزش سازمان نظام مهندسی استان یزد افتتاح شد.

کد خبر: 960609011 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۹ شهریور ۹۶ - ۱۰:۱۴ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی به نقل از سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد ، همزمان با روز عرفه و در هفته دولت، طی مراسمی سالن آموزش سازمان نظام مهندسی استان یزد افتتاح شد.افتتاح سالن آموزش سازمان نظام مهندسی کشاورزی

افتتاح سالن آموزش سازمان نظام مهندسی کشاورزی

افتتاح سالن آموزش سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی استان ی

افتتاح سالن آموزش سازمان  نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی استان یزد

این مراسم با حضور ریاست محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و اعضای شورای نظام مهندسی و جمعی از اعضای سازمان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، مهندس خلف باغی ضمن خوش آمد گویی به حضار، در خصوص برگزاری کلاس های آموزشی  و اهمیت آن در عرصه های کشاورزی مطالبی را بیان کردند.رئیس سازمان نظام مهندسی استان یزد از همکاری و مساعدت های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه آقای دکتر نصیری زاده ، مهمترین رکن پیشرفت و ارتقا هر سازمان را آموزش عنوان کردند. رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد گفت: دولت اقدامات موثر در خصوص اختصاص بودجه جهت آموزش و بالابردن سطح  تخصص بهره برداران در بخش کشاورزی انجام داده است و در برنامه های آتی نیز این مساله مورد توجه قرار گرفته است.

سالن آموزش سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی استان یزد با زیربنایی بالغ بر ۱۰۰ متر مربع و ظرفیت حدود ۷۰ نفر در طبقه همکف ساختمان سازمان احداث و تجهیز شده است.

افتتاح سالن آموزش سازمان نظام مهندسی کشاورزی

لازم به ذکر است دوره های آموزش مختلف با موضوعات مرتبط با بخش کشاورزی ومنابع طبیعی در این سازمان برگزار میگردد. همچنین گواهی های آموزشی که توسط این سازمان صادر میشود در ارتقا شغلی کارکنان وزارت جهاد قابل استفاده خواهد بود.

 

منبع: سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

راهنماي مبحث سيزدهم طرح واجراي تاسيسات برقي ساختمانها

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ شهریور ۹۶
1506 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0