مجمع عمومي ساليانه نوبت دوم سازمان نظام مهندسي کشاورزي و منابع طبيعي استان يزد برگزار شد مجمع عمومي ساليانه

مجمع عمومي ساليانه نوبت دوم سازمان نظام مهندسي کشاورزي و منابع طبيعي استان يزد برگزار شد

بنا به دعوت و اطلاع رسانی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان جلسه مرحله دوم مجمع عمومی سازمان در ساعت ۹:۳۰ روز سه شنبه مورخ ۳۱/۰۵/۹۶ در محل سالن شهيد منتظر قائم دانشكده منابع طبيعي دانشگاه یزد استان يزد تشکیل گردید.

کد خبر: 960601013 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱ شهریور ۹۶ - ۱۲:۱۳ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی،بنا به دعوت و اطلاع رسانی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان جلسه مرحله دوم مجمع عمومی سازمان در ساعت ۹:۳۰ روز سه شنبه مورخ ۳۱/۰۵/۹۶ در محل سالن شهيد منتظر قائم دانشكده منابع طبيعي دانشگاه یزد استان يزد تشکیل گردید.مجمع عمومي ساليانه نوبت دوم سازمان نظام مهندسي کشاورزي استان

مجمع عمومي ساليانه نوبت دوم سازمان نظام مهندسي کشاورزي استان

مجمع عمومي ساليانه نوبت دوم سازمان نظام مهندسي کشاورزي و منابع طبيعي استان يزد برگزار شد

مجمع عمومي ساليانه نوبت دوم سازمان نظام مهندسي کشاورزي و منابع طبيعي استان يزد برگزار شد

در ابتدا آقایان مهندس برزگری (رئیس) ب- مهندس هاتفی راد (نایب رئیس) ج- سرکار خانم مهندس نجفی (منشی) بعنوان هیئت رئیسه مجمع عمومی انتخاب گردیدند .با توجه به اینکه مجمع عمومی در دوره دوم تشکیل جلسه می دهد ؛ با حضور ۹۸ نفر از اعضای حاضر رسمیت یافته و کار خود را شروع کرد . در ادامه مجمع آقای مهندس خلف باغی، گزارشی از فعالیت های انجام شده را ارائه نمودند که در این چارچوب درآمدها و هزینه های سازمان به اطلاع حاضرین در جلسه رسید.

آقای مهندس مقدم، گزارشی از عملکرد مالی سازمان در سال ۱۳۹۵ که به تأیید حسابرس رسیده است را ارائه نمودند و بودجه پیشنهادی سال ۱۳۹۶را ارائه نمودند که مورد تصویب اعضاء قرار گرفت.

آقای سیدعلی طباطبایی، بعنوان بازرس سازمان گزارشی از عملکرد سازمان در سال ۱۳۹۵ را ارائه نمودند و اعلام داشتند که هیچگونه قصوری در کار سازمان نظام مهندسی استان، مشاهده ننموده اند .

در ادامه مجمع کاندیدای بازرس سازمان برای سال ۱۳۹۶ معرفی شدند که پس از اخذ رأی به ترتیب، آقای دکتر سیدعلی طباطبایی با ۵۸ رأی بعنوان بازرس اصلی و خانم دکتر نعیمه تیموری با ۱۸ رأی بازرس علی البدل انتخاب گردیدند ..

مجمع عمومي ساليانه نوبت دوم سازمان نظام مهندسي کشاورزي استان

در ادامه از منتخبین و نمونه های سازمان نظام مهندسی کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست و برگزیده مسابقه فیلم و عکس تجلیل و تندیس سازمان نظام مهندسی به همراه لوح تقدیر و هدیه اهدا شد.

۱- دکتر پیمان درخشان (محیط زیست)

۲- دکتر فاطمه چشم براه (منابع طبیعی)

۳- مهندس حسین محمدزاده (دامپروری و شیلات)

۴- مهندس محمدرضا میرجلیلی (کشاورزی)

۵- مهندس احمد انتظاری (مسئول فنی)

۶- دکتر لیدا دهقان (مسابقه فیلم و عکس)

و در ادامه از پیشکسوت شورای سازمان آقای مهندس صدری و پیشکسوت کارکنان سازمان آقای مهندس آقایی نیز تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

در نهایت از بین حاضرین در مجمع عمومی سازمان به قید قرعه به ۳ نفر بن کارت زیبا موج نوین به مبلغ ۲۵۰ هزار تومان بعنوان جایزه اهدا گردید.

۱- خانم نجفی

۲- خانم حاجی عابدی

۳- آقای طائفی

در نهایت شانزدهمین مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد در ساعت ۱۲:۳۰ به پایان رسید.

 

منبع: سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی دانلود سوالات آزمون نظام مهندسی طراحی اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ شهریور ۹۶
1677 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0