نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

شعبه نظام مهندسی معدن در کاشان ایجاد میشود

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طبق قول مساعد مدیرکل نظام مهندسی معدن استان اصفهان شعبه نظام مهندسی معدن در کاشان ایجاد میشود.

کد خبر: 960509010 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ مرداد ۹۶ - ۱۱:۳۸ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طبق قول مساعد مدیرکل نظام مهندسی معدن استان اصفهان شعبه نظام مهندسی معدن در کاشان ایجاد میشود.شعبه نظام مهندسی معدن در کاشان

شعبه نظام مهندسی معدن در کاشان

سازمان نظام مهندسی معدن اصفهان

شعبه نظام مهندسی معدن در کاشان

سیدجواد ساداتی نژاد ظهر امروز ضمن اشاره به برگزاری اولین گردهمایی هم‌اندیشی اعضای ساکن کاشان و حومه عنوان کرد: کاشان در حدود صد و پنجاه نفر دانش آموخته رشته معدن دارد که همه در دانشگاه کاشان فارغ‌التحصیل شدند و این دانشگاه در همه مقاطع تحصیلی رشته معدن دارد.
رئیس اسبق دانشگاه کاشان با اشاره به این که کاشان بیش از صد و ده معدن فعال دارد، ادامه داد: کاشان بیش از شصت معدن شن و ماسه فعال دارد و با توجه به آن که تمامی معادن نیاز به ناظر فنی در رشته معدن دارد بنابراین در بهره ‌برداری تاثیر دارد تا مناسبتر به بهره‌ برداری برسند.
وی ضمن ابراز تاسف از عدم وجود ناظر در برخی معادن کاشان و وجود ناظر غیربومی در این اماکن یاد اور شد: متاسفانه اکثر دانش آموختگان رشته معدن بیکار هستند و بیکاری در این حوزه زیاد است در حالیکه بالاترین معدن ها استان اصفهان به کاشان تعلق دارد.


ساداتی نژاد با اعلام این که عدم وجود نظام مهندسی معدن در کاشان در افزایش بیکاری دانش آموختگان رشته معدن تاثیر بسزایی دارد، تصریح کرد: از آن جا که هر معدن نیاز به صد و بیست ناظر فنی دارد، این معادن میتواند صد و بیست دانش آموخته رشته معدن در رشته فرآوری، نظارت و غیره را از بیکاری بیرون بیاورد.
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به نشست برگزار شده با حضور مدیر کل نظام مهندسی معدن استان اصفهان خاطر نشان کرد: در این نشست از مسئولین نظام مهندسی معدن استان اصفهان ایجاد نمایندگی نظام مهندسی معدن در کاشان بعنوان یک مطالبه مطرح گردید.
عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که مسئولین استانی در ایجاد شعبه نظام مهندسی معدن در کاشان قول مساعد دادند، عنوان کرد: وجود نظام مهندسی معدن در کاشان سبب رونق بهره‌ برداری در معادن شهرستان کاشان و بکارگیری بخشی از دانش آموختگان معدن در این شهرستان میشود.
منبع : تسنیم

 

کانال تلگرام برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ مرداد ۹۶
1640 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0