جشن بزرگ مهندسان البرز برگزار گردید جلسه نماینده های معماری هیئت مدیره سازمان

جلسه نماینده های معماری هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با مدیر و گروه معمار واحد کنترل و ترویج مقررات ملی ساختمان

روز 2 شنبه پنجم مرداد نود و شش جلسه هماهنگی نماینده های معماری هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با مدیر و گروه معمار واحد کنترل و ترویج مقررات ملی ساختمان در محل این واحد برگزار گردید.

کد خبر: 960509007 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ مرداد ۹۶ - ۱۰:۴۴ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرزروز ۲ شنبه پنجم مرداد نود و شش جلسه هماهنگی نماینده های معماری هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با مدیر و گروه معمار واحد کنترل و ترویج مقررات ملی ساختمان در محل این واحد برگزار گردید.جلسه نماینده های معماری هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

جلسه نماینده های معماری هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز

جلسه نماینده های معماری هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

، در این جلسه، ابتدا گزارش عملکرد گروه معماری واحد کنترل و ترویج و آمارهای کمی و کیفی به دست آمده از بازدیدهای کارشناسین معماری این واحد از ساختمانهای سطح استان، در چهار ماهه نخست سال نود و شش ، ارایه و بدنبال آن، در مورد جزییات آن، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
در ادامه نماینده های رشته معماری در هیئت مدیره، با ابراز رضایت از روند کارهای انجام شده نقطه نظرات خود ر ا جهت بهبود امور ارایه کردند.
هم چنین در مورد مشکلات اجرایی جاری مهندسان ناظر معمار در این جلسه، بحث و تبادل نظر صورت گرفت و نماینده های هیئت مدیره ضمن تاکید بر رعایت ضوابط مقررات ملی ساختمان، دیدگاههای خود را در این مورد بیان کردند.
هم چنین در ادامه در رابطه با موضوع های دیگری هم چون رعایت نقشه های مصوب شهرداری و مرجع صدور پروانه، رعایت مبحث هجدهم و نوزدهم، رعایت ابعاد راه پله و آسانسور، اجرای مهاربند و وال پستها در تیغه چینیها، رعایت اتصالات مناسب نما طبق نقشه ها و ضوابط فنی و رعایت ابعاد صحیح نورگیرها نیز بحث و تبادل نظر صورت گرفت.


در خاتمه این نشست قرار شد هم گام با ادامه روند ترویجی و اطلاع رسانی به مهندسان ناظر معمار در مورد حدود صلاحیت ایشان ، کنترلهای لازم بمنظور اجرای مقررات ملی ساختمان در موضوعات مورد بحث و سایر ضوابط مقررات ملی ساختمان، توسط کارشناسین واحد کنترل و ترویج بجدیت ادامه پیدا کند.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

 

کانال تلگرام برق ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ مرداد ۹۶
1500 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0