نظام مهندسی کشاورزی ساختمان استان آذربایجان شرقی، نیازمند مهندسی مجدد ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی شمال غرب کشور خبر داد:

سیزده هزار مهندس کشاورزی در سازمان عضو شده‌اند

اعضای شورا، هم کاران و فعالین سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان‌ شرقی بمناسبت سال روز سوم تیرماه سال روز تاسیس این سازمان عصر امروز با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

کد خبر: 960509005 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ مرداد ۹۶ - ۱۰:۱۶ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، اعضای شورا، هم کاران و فعالین سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان‌ شرقی بمناسبت سال روز سوم تیرماه سال روز تاسیس این سازمان عصر امروز با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.سیزده هزار مهندس کشاورزی در سازمان

سیزده هزار مهندس کشاورزی در سازمان

سیزده هزار مهندس کشاورزی در سازمان

سیزده هزار مهندس کشاورزی در سازمان

شفیعی در دیدار با نماینده‌ی ولی فقیه در استان با اشاره به این که قانون تاسیس سازمان نظام مهندسی سال هشتاد در مجلس شورای اسلامی تصویب و عملا وارد فاز اجرایی شده است، بیان کرد: انتخابات سازمان نظام مهندسی هر ۴ سال یک بار در استان برگزار و در آن یازده نفر به عنوان اعضای شورا انتخاب میشوند که از این بین چهار نفر به صورت انتصابی و هفت نفر به صورت انتخابی توسط اعضاء صورت میگیرند.
وی گفت: هدف از تشکیل این سازمان افزایش ضریب نفوذ پذیری دانش بمزارع در راستای ارتقا کمی و کیفی تولیدات کشاورزی با حفظ و پایداری محیط زیست و منابع تجدید شونده و حمایت از حقوق صنفی مهندسی بود.
رئیس سازمان نظام مهندسی استان ادامه داد: تعداد اعضای حقیقی سازمان به سیزده هزار هزار نفر و تعداد اعضای حقوقی به چهارصد و چهل و یک عضو رسیده است که حداقل مدرک آن ها برای عضویت در این سازمان کارشناسی در یکی از گرایشهای رشته مهندسی کشاورزی است و این سازمان علاوه بر شهر تبریز در بیست شهر دیگر استان دفتر نمایندگی دارد.


شفیعی نظارت بر حسن انجام خدمات مهندسی در چارچوب مقرارت اصل چهل و چهار قانون اساسی را مهم ترین وظیفه سازمان نظام مهندسی اعلام و تصریح کرد: به استناد قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی، قانون نظام جامع دام پروی، گل خانه و قوانین مشابه کلیه صدور مجوزهای کشاورزی، نظارت فنی بر احداث، امکان سنجی طرحها و ….از طرف سازمان جهاد کشاورزی استان به این سازمان واگذار شده است.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی شمال غرب کشور برگزاری دوره های آموزشی تخصصی عملی در راستای ارائه آموزشهای به روز به اعضای سازمان نظام مهندسی را از دیگر برنامه های این سازمان اعلام نمود.
وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد با اجرای کامل واگذاری تصدیگریها به بخش خصوصی و اعتماد دولت به مهندسان جوان و فعال بتوانیم درآینده قدم های اساسی در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری ،اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال برداریم.
منبع : نصر

 

کانال تلگرام نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ مرداد ۹۶
1472 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0