کاهش نقش دولت در سازمان نظام مهندسی کشاورزی تشکیل اتاق فکر

تشکیل اتاق فکر نیاز امروز سازمان در تصمیم گیری

به منظور ایجاد بستری مناسب جهت گسترش روابط و تعاملات همچنین ترکیب افکار جلسه ای با موضوع تشکیل اتاق فکر با حضور ریاست و معاونین سازمان نظام مهندسی کشاورزی و آقای نکویی در محل سازمان تشکیل گردید.

کد خبر: 960507138 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۶ - ۱۱:۵۵ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir) به نقل از سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان فارس به منظور ایجاد بستری مناسب جهت گسترش روابط و تعاملات همچنین ترکیب افکار جلسه ای با موضوع تشکیل اتاق فکر با حضور ریاست و معاونین سازمان نظام مهندسی کشاورزی و آقای نکویی در محل سازمان تشکیل گردید.تشکیل اتاق فکر نیاز امروز سازمان در تصمیم گیری

تشکیل اتاق فکر نیاز امروز سازمان در تصمیم گیری

سازمان نظام مهندسی کشاورزی

تشکیل اتاق فکر نیاز امروز سازمان در تصمیم گیری

در این جلسه رئیسی(ریاست سازمان) با اشاره به اهمیت تشکیل اتاق فکر در سازمان اظهار داشت: اتاق فکر به دلیل دارا بودن ماهیت سیستمی خود که علاوه بر کارکنان داخلی خود،با افراد با تجربه و محقق خارج از سازمان کار خود راشروع می کند می تواند نقش اساسی در مهندسی کردن فرایند ها و ارتقاء جایگاه اصلی سازمان نظام مهندسی محسوب ‘گردد.

ایشان مهمترین هدف تشکیل اتاق فکر را استفاده بهینه از پتانسیل ها و نیروی انسانی عضو سازمان در جهت اشتغال زایی و کارآفرینی دانستند و اظهار داشتند: کلان نگری، خودباوری و بالندگی، دانش محوری، نوآوری و خلاقیت و فرصت­یابی و فرصت­سازی از اصول و ارزش­های حاکم بر اتاق فکر است و لازم است برای هرچه بهتر انجام شدن امور جاری تجمع افکار با تخصص و گرایش های مختلف در اتاق فکر حضور فعال داشته باشند.

در ادامه نکویی یکی از مزایای ارزشمند تشکیل اتاق فکر را فضای مناسب برای جمع اندیشی و ترکیب افکار که منجر به پردازش و آنالیز آن،که بتوان افکار تاثیرگذار و اجرایی را بیرون آورد دانست.

ایشان بررسی نقاط قوت و ضعف ،فرصتها و تهدیدهای درون و برون سازمانی با مدیریت راهبردی که سبب توانمند سازی بدنه کارشناسی و نهایتا ایجاد خلق ارزش را، عامل موفقیت این اتاق قلمداد کردند.

همچنین در ادامه این جلسه معاونین سازمان با بیان نظرات و پیشنهادات خود ،تشکیل اتاق فکر را بستری مناسب جهت تولید فرآورده های فکری افراد که منجر به توسعه مهارتها و بهبود فرایندها است و این فرایند را لازمه رشد و بالندگی سازمان در جهت تحقق اهداف خود دانستند.

در پایان مقرر شد حاضرین در جلسه پیشنهادات خود را جهت هر چه بهتر برگزار شدن اتاق فکر به سازمان ارایه دهند.

 

منبع: سازمان نظام مهندسی کشاورزی فارس

 

گروه تلگرام برق ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ اردیبهشت ۹۶
1252 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0