نتایج آزمون

نتایج یازدهمین آزمون طراحی و اجرای سامانه های نوین آبیاری اعلام شد

نتایج اولیه یازدهمین آزمون طراحی و اجرای سامانه های نوین آبیاری (برگزار شده در ۱۸ و ۱۹ آذرماه سالجاری) از تاریخ هشتم اسفندماه، از طریق سامانه خدمات الکترونیکی سازمان قابل مشاهده می باشد.

کد خبر: 960507116 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۵ فروردین ۹۶ - ۱۰:۱۲ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،،نتایج اولیه یازدهمین آزمون طراحی و اجرای سامانه های نوین آبیاری (برگزار شده در ۱۸ و ۱۹ آذرماه سالجاری) از تاریخ هشتم اسفندماه، از طریق سامانه خدمات الکترونیکی سازمان قابل مشاهده می باشد.نتایج یازدهمین آزمون طراحی و اجرای سامانه های نوین آبیاری

نتایج یازدهمین آزمون طراحی و اجرای سامانه های نوین آبیاری

نتایج یازدهمین آزمون طراحی و اجرای سامانه های نوین آبیاری

نتایج یازدهمین آزمون طراحی و اجرای سامانه های نوین آبیاری

بر این اساس، متقاضیان آزمون مذکور از تاریخ هشتم اسفندماه سالجاری می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی سازمان به آدرس iaeo.ir از طریق منوی کاربری، ریزنمرات خود را مشاهده کرده و در صورت نیاز حداکثر به دو درس آزمون مذکور اعتراض خود را ثبت نمایند.
مهلت ثبت اعتراض در سامانه مذکور تا تاریخ ۲۳ اسفندماه سالجاری می باشد. لازم به ذکر است بنا بر اعلام دفتر توسعه سامانه های نوین آبیاری، نمره قبولی در تمامی دروس هفت گانه آزمون مذکور ۱۰ و معدل قبولی در بخش های طراحی و اجرا نیز ۱۲ می باشد.


گفتنی است لیست قبول شدگان در بخش های طراحی و اجرا حداکثر تا تاریخ ۱۵ اسفندماه سالجاری به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان نیز ارسال خواهد شد.

 

منبع: سازمان نظام مهندسی کشاورزی سیستان و بلوچستان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ فروردین ۹۶
1129 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0