ضوابط و دستوالعمل صدور و اعتبار گواهی قبولی آزمونهای حرفه ای مهندسان و کاردانهای فنی ساختمان

کد خبر: 960507048 تاریخ انتشار: جمعه ۵ آذر ۹۵ - ۹:۳۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی ،ضوابط و دستوالعمل صدور و اعتبار گواهی قبولی آزمونهای حرفه ای مهندسان و کاردانهای فنی ساختمان به شرح زیر و به شماره ۱۱۹۵۵/۴۲۰ مورخ  ۸۴/۴/۲۶ به سازمانهای مسکن و شهرسازی استانهای سراسر کشور ایلاغ گردیده است. براساس این دستورالعمل صدور گواهی قبولی جهت متقاضیان اخد پروانه اشتغال بکار در هرز استان توسط سازمان مسکن و شهرسازی استان و مطابق ضوابط مطرحه در دستورالعمل می پذیرد.

untitled-2

۱- گواهی قبولی مهندسی (به غیر از رشته معماری) و کاردانهای فنی ساختمان در صورت احراز شرایط شرکت در آزمون به مدت دو سال از تاریخ برگزاری آزمون جهت اخذ یا ارتقاء پایه پروانه اشتغال بکار دارای اعتبار می باشد.

۲- گواهی قبولی مهندسی (به غیر از رشته معماری) و کاردانهای فنی ساختمان در صورت احراز شرایط شرکت در آزمون در صورتی که از تاریخ آزمون بیش از دو سال و حداکثر چهار سال گذشته باشد به شرح زیر بررسی خواهد شد:

الف – در آزمون حرفه ای مهندسان رشته های شهرسازی ، مکانیک، برق، نقشه برداری و ترافیک در صورت اثبات یه فعالیت در حرفه و ارائه مدارک مستند از زمان آزمون تا تاریخ مراجعه اعتبار گواهی قبولی قابل تمدید خواهد بود.

ب – در آزمون کاردانهای فنی ساختمان کلیه رشته ها در صورت اثبات به فعالیت در حرفه و ارائه مدارک مستند از زمان آزمون تا تاریخ مراجعه اعتبار گواهی قبولی قابل تمدید خواهد بود.

ج – در آزمون حرفه ای مهندسان رشته عمران (نظارت) در صورت اثبات به فعالیت در حرفه و ارائه مدارک مستند از زمان آزمون تا تاریخ مراجعه اعتبار گواهی قبولی صرفاً در بخش نظارت آزمون قابل تمدید خواهد بود.

د – در آزمون حرفه ای مهندسان رشته عمران (محاسبات) در صورت شرکت و قبولی در آزمون مصاحبه حضوری اعتبار گواهی قبولی قابل تمدید خواهد بود.

برای دیدن متن کامل کلیک کنید

 

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ آذر ۹۵
3142 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0