رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی:

رئیس سازمان نظام مهندسی آذربایجان شرقی:”نصر” مطالبه اخلاق حرفه ای در حوزه مهندسی را در پیش گرفته است

نصر: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی با ارسال پیام تبریکی به مناسبت آغاز هشتمین سال فعالیت آژانس خبری تحلیلی نصر آورده است:"نصر" مطالبه اخلاق حرفه ای در حوزه مهندسی را در پیش گرفته است.

کد خبر: 960507023 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۴ آبان ۹۵ - ۷:۲۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.irعلی طوماری  به مناسبت هشتمین سالگرد آغاز به کار فعالیت ، با ارسال پیام تبریکی ، همدلی ، هم اندیشی ، انصاف ،اعتدال ،وحدت ،توسعه همه جانبه و دفاع از حقیقت را از مهم ترین خط مشی های این رسانه عنوان نموده است . “نصر” مطالبه اخلاق حرفه ای در حوزه مهندسی است

"نصر" مطالبه اخلاق حرفه ای در حوزه مهندسی است

سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی

“نصر” مطالبه اخلاق حرفه ای در حوزه مهندسی است

متن کامل این پیام بدین شرح است:

” نقش رسانه ها در شکل دهي فرهنگ عمومي بخصوص نهادینه سازی رعایت مقررات ملی ساختمان در جامعه بی بدیل بوده و تحقق این مهم نیازمند پیگیری رسانه های دغدغه مندی همچون نصر می باشد .
اینک رسانه خبری تحلیلی  نصر  که امروز به همت جمعی از دلسوزان و علاقه مندان  به شکوفایی  استان ، هشت ساله شده ، هدفی جز همدلی، همگامی، هم اندیشی ، انصاف، اعتدال، وحدت، دلسوزی، توسعه همه جانبه، دفاع از حقیقت، استفاده از همگان و یاری کسانی که جز خدمت سودایی در سر نداشته و احترام به صداقت، سلامت، صراحت را سرلوحه کار خود قرار داده است. باید به این نکته توجه داشت که خدمت صادقانه هیچ گاه از یاد ها نخواهد رفت.
امیدوارم این رسانه در مسیری که قدم گذاشته همچون گذشته صداقت را سرلوحه کار خود قرار داده و همچنان منافع ملی را بر منافع شخصی و گروهی ترجیح ندهد . یادمان باشد که تنها با همگرایی و هم افزایی می توان مسیر توسعه را هموار ساخت . همچنین امیدوارم نصر نیوز مطالبه اخلاق حرفه ای در حوزه مهندسی را به عنوان یک اولویت بسیار مهم مدنظر قرار داده و در ترویج و گسترش اخلاق مهندسی موفق و موید باشد.
علی طوماری– رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان

منبع: نصر نیوز

“نصر” مطالبه اخلاق حرفه ای در حوزه مهندسی است

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ آبان ۹۵
1356 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0