اطلاعیه کمیته اجرایی الکامپ بیست و دوم

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی: ثبت نام استارتاپها در نمایشگاه الکامپ آغاز شد

ثبت نام کسب و کارهای نوپا (استارتاپ ها) در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ آغاز شد.

کد خبر: 960507017 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵ - ۱:۱۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،  ثبت نام استارتاپها در نمایشگاه الکامپ آغاز شد سال گذشته با حمایت سازمان برای نخستین بار در کشور بیش از ۸۰ کسب و کار نوپا در سالن ۱۸ نمایشگاه الکامپ بیست و یکم حضور یافتند و طرح ها و ایده های فناورانه خود را در معرض نمایش گذاشتند. سال جاری نیز در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ، سازمان زمینه حضور ۱۵۰ کسب‌وکار نوپا در یک سالن مجزا را فراهم کرده است تا این گروه در کنار دیگر فعالان این حوزه مانند شتابندهنده ها و سرمایه گذاران خطرپذیر فعال در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات در الکامپ سال جاری حضور یابند.


سازمان نظام مهندسی در این دوره از نمایشگاه الکامپ، از کسب و کارهای نوپای دارای طرح های نوآورانه که کمتر از سه سال از تاریخ فعالیت آنها گذشته باشد حمایت میکند.
کسب و کارهای نوپا پس از تایید کمیته ارزیابی سازمان تنها با پرداخت یک میلیون ریال امکان حضور در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶ را کسب خواهند کرد و سازمان نظام مهندسی صنفی رایانه ای به عنوان طرح حمایتی سایر هزینه های حضور و تجهیز سالن استارتاپها را برعهده خواهدگرفت.
همچنین سازمان نظام مهندسی صنفی رایانه ای، ۱۰ استارتاپ برتر حاضر در نمایشگاه الکامپ بیست و دوم را جهت حضور در نمایشگاه سبیت ۲۰۱۷ اعزام خواهد کرد.

ثبت نام استارتاپها در نمایشگاه الکامپ آغاز شد

علاقه مندان جهت ثبت نام در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ طبق دستورالعمل اقدام کنند:
در ابتدا موسس یا موسسان استارتاپ، با ورود به این آدرس  ملزم به تکمیل پروفایل خود در سه بخش مشخصات فردی، حرفه ای و اطلاعات استارتاپ هستند.

 ثبت نام استارتاپها در نمایشگاه الکامپ آغاز شد

سازمان نظام مهندسی کامپیوتر

سپس از طریق نام کاربردی و رمز عبور می توانند فرم مربوط به درخواست حضور در نمایشگاه الکامپ سال جاری را تکمیل و ارسال کنند. ارزیابی متقاضیان صرفا از طریق بررسی پروفایل موسسان و استارت‌آپ انجام می‌شود، لذا در تکمیل دقیق اطلاعات کوشا باشید.
بیست‌ودومین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک از ۲۵ آذرماه ۹۵ به مدت چهار روز توسط سازمان نظام‌ صنفی رایانه‌ای کشور برگزار خواهد شد و کسب‌وکارهای نوپایی که بر بستر فناوری‌اطلاعات ایجاد شده و به فعالیت می‌پردازند، می‌توانند جهت حضور در این نمایشگاه درخواست خود را ارایه دهند.
کسب‌وکارهای نوپای علاقه مند به حضور در بیست‌ودومین نمایشگاه الکامپ می‌توانند از طریق این صفحه نسبت به ارسال درخواست خود اقدام کنند.

منبع: روابط عمومی سازمان

پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ آبان ۹۵
1393 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0