لغو تفاهم‌نامه شهرداری ونظام مهندسی ساختمان اراک رئیس شورای اسلامی شهر اراک:

لغو تفاهم‌نامه شهرداری ونظام مهندسی ساختمان اراک کاملا قانونی است

اراک-رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: مصوبه شورای شهر اراک مبنی بر لغو تفاهم‌نامه شهرداری و نظام مهندسی ساختمان، کاملا قانونی است و تا زمانی که تصمیم جدیدی گرفته نشود ملاک عمل همین مصوبه است.

کد خبر: 960506013 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵ - ۳:۳۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،  اسماعیل تاج آباد عصر دوشنبه در جمع مجریان معترض نظام مهندسی ساختمان این شهر در رابطه با لغو تفاهم نامه بین شهرداری اراک و نظام مهندسی، که در حاشیه جلسه علنی شورای شهر در مقابل ساختمان شورا تجمع کرده بودند، لغو تفاهم‌نامه شهرداری ونظام مهندسی ساختمان اراک اظهار داشت: شورای اسلامی شهر نمی تواند فراتر از قانون عمل کند و تمامی مصوبات شورای اسلامی براساس قانون و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. 

لغو تفاهم‌نامه شهرداری ونظام مهندسی ساختمان اراک

وی خطاب به این مهندسان افزود: نمایندگان شما مطالب خود را بیان کردند اما مصوبه مذکور بر طبق رای دیوان بوده که به ما ابلاغ شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک ادامه داد: نظام مهندسی ساختمان اراک، موارد مدنظر خود را به صورت کتبی به ما اعلام کرده و قرار است کمیسیون برنامه و بودجه شورا این مساله را بررسی کند و تا زمانی که تصمیم جدید گرفته نشود، موضع شورا تصمیمی است که براساس رای اعضا شورا مصوب شده و ملاک عمل همان است.

لغو تفاهم‌نامه شهرداری ونظام مهندسی ساختمان اراک

لغو تفاهم‌نامه شهرداری ونظام مهندسی ساختمان اراک

تاج آباد در پاسخ به یکی از معترضان گفت: تصمیم شورای اسلامی اراک در مورد لغو تفاهم نامه شهرداری و نظام مهندسی با قانون هیچگونه مغایرتی ندارد و این مصوبه، کاملا کارشناسی شده و قانونی است.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک ادامه داد: شورای اسلامی قانون محور است و هرگز از قانون سرپیچی نمی کند.

لغو تفاهم‌نامه شهرداری ونظام مهندسی ساختمان اراک

گفتنی است براساس مصوبه اخیر شورای اسلامی شهر اراک، تفاهم نامه همکاری شهرداری اراک و نظام مهندسی ساختمان لغو شده و در پی ابطال تفاهم نامه، نیازی نیست افرادی که در اراک قصد ساخت و ساز دارند به نظام مهندسی مراجعه کنند و این افراد به دفاتر فنی مجوز دار و مورد تایید اداره کل راه و شهرسازی معرفی می شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

لغو تفاهم‌نامه شهرداری ونظام مهندسی ساختمان اراک

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

لغو تفاهم‌نامه شهرداری ونظام مهندسی ساختمان اراک بیشتر ببینید

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ آبان ۹۵
1490 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0