مهندسین خود را ملزم به اجرا و رعایت مقررات ملی ساختمان بدانند تفاهم نامه هم کاری

بسته شدن نخستین تفاهم نامه هم کاری شرکت نفت استان گلستان با سازمان نظام مهندسی ساختمان در کشور

برای نخستین بار در کشور تفاهم نامه هم کاری میان سازمان نظام مهندسی ساختمان و شرکت ملی پخش فراورده های نفتی در استان گلستان امضا شد.

کد خبر: 960505004 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۵ مرداد ۹۶ - ۷:۳۲ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان ساختمان گلستان برای نخستین بار در کشور تفاهم نامه هم کاری میان سازمان نظام مهندسی ساختمان و شرکت ملی پخش فراورده های نفتی در استان گلستان امضا شد.بسته شدن نخستین تفاهم نامه هم کاری شرکت نفت استان با سازمان

 

بسته شدن نخستین تفاهم نامه هم کاری شرکت نفت استان با سازمان

سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان

بسته شدن نخستین تفاهم نامه هم کاری شرکت نفت استان با سازمان

در آیین امضای این تفاهم نامه که در سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار گردید، ریاست این سازمان به اشاره به ظرفیتهای فنی و تخصصی مهندسین  فعال در صنعت ساختمان در استان گلستان اظهار کرد:

مجموعه سازمان نظام مهندسی ساختمان حدود نه هزار نفر در کل استان و در رشته های مرتبط عضو دارد که تعداد بسیاری از آنها از مجموعه هیات علمی مراکز دانشگاهی استان هستند.

احمد تجری بیان داشت: کمک به توسعه بیش از پیش  استان از طریق افزایش سطح تعاملات وهم کاری با نهادها و ادارات دولتی و معرفی ظرفیتهای فنی سازمان یکی از اهداف اصلی هیات مدیره میباشد.
تجری عنوان کرد:  هم کاری با شرکتهای توزیع برق، آب و فاضلاب، فنی حرفه ای، کارو رفاه و تامی اجتماعی و شرکت شهرکهای صنعتی صنعتی از جمله اقدامات ما در این زمینه است.

رییس سازمان نظام مهندسی استان گلستان  با تشکر از کمیته پژوهش این مجموعه ادامه داد: ظرفیت بالقوه سازمان در مقوله پژوهش با برنامه ریزیهای صورت پذیرفته در حال بالفعل شدن است و امید وار هستیم این تفاهم نامه در مسیر اجرایی خود نتایج خوبی را برای شرکت ملی نفت و نظام مهندسی ساختمان در استان به دست آورد.

در ادامه این جلسه مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان هم با اشاره به فعالیتهای پژوهشی این شرکت خاطر نشان کرد:

امیدوار هستیم این تفاهم نامه برای هر ۲ طرف  مفید واقع گردد.
امیر بنی کریمی تصریح کرد: ما با مراکز آموزشی بسیاریی در سطح استان تفاهم نامه پژوهشی داریم زیراکه معتقدیم  ارتباط با مراکز صنعتی  در آبادانی کشور خیلی مهم است.
بنی کریمی اظهار داشت: هم کاری مشترک با  سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان میتواند نتایج مطلوبتری را در بحث طرحهای پژوهشی در برداشته باشد.  مدیرعامل شڔکت توزیع فراورده های نفتی استان گفت: این اولین تفاهم نامه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با سازمان نظام مهندسی در سطح کشور بوده و میتواند نمونه و پایلوت در کشور باشد.

در ادامه این جلسه تقی نژاد ریاست کمیته پژوهش سازمان و علی رضا فروغ نیا دبیر کمیته پژوهش و فناوری شرکت ملی فراورده های نفتی استان با بیان مزیتهای این تفاهم نامه در راستای اجرایی شدن آن و برنامه ریزی زمان بندی جهت عمل به مفاد مندرج سخنانی را مطرح کردند.

منبع: نظام مهندسی گلستان

 

دانلود منابع آزمون نظام مهندسی رشته برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ مرداد ۹۶
1351 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0