عضو سازمان نظام مهندسی تهران بیان کرد

تعلل وزارت راه در گرداوری و ابلاغ دستورالعمل اجرایی ماده بیست و دوم قانون نظام مهندسی

عضو سازمان نظام مهندسی استان تهران با بیان به تعلل وزارت راه و شهرسازی در گرداوری و ابلاغ دستورالعمل اجرایی ماده بیست و دوم قانون نظام مهندسی،‌بیان کرد:‌ از صد وبیست هزار مهندس عضو سازمان،‌ پنجاه هزار مهندس فعالیت میکنند.

کد خبر: 960503020 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳ مرداد ۹۶ - ۳:۰۴ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،عضو سازمان نظام مهندسی استان تهران با بیان به تعلل وزارت راه و شهرسازی در گرداوری و ابلاغ دستورالعمل اجرایی ماده بیست و دوم قانون نظام مهندسی،‌بیان کرد:‌ از صد وبیست هزار مهندس عضو سازمان،‌ پنجاه هزار مهندس فعالیت میکنند.تعلل وزارت راه در گرداوری و ابلاغ دستورالعمل اجرایی ماده بیست و دوم

تعلل وزارت راه در گرداوری و ابلاغ دستورالعمل اجرایی ماده بیست و دوم

تعلل وزارت راه در گرداوری و ابلاغ دستورالعمل اجرایی ماده بیست و دوم

تعلل وزارت راه در گرداوری و ابلاغ دستورالعمل اجرایی ماده بیست و دوم

رامین کرمی در جمع خبرنگاران با اشاره به مبحث بیست ودوم قانون نظام مهندسی،‌ادامه داد:‌ استفاده از فناوری‌های جدید در ساخت و ساز به افزایش عمر ساختمانها منجر میشود.
کرمیبا اشاره به اینکه به علت وجود ساختمانهای بلند تهران پُر از خطر ریزش است، خاطرنشان کرد: برای رفع این قبیل خطرات باید شهرداریها، وزارت راه، دستگاههای ذیربط،‌دستگاه قضایی و… وارد ساخت و سازها گردد تا شاهد افزایش کیفیت،‌ رفاه مردم و… باشیم.

او با تاکید بر  اجرای ماده بیست ودوم قانون، تصریح کرد:‌ وزارت راه و شهرسازی هنوز دستورالعمل اجرای این ماده را گرداوری نکرده است،‌ با توجه به حادثه پلاسکو هر چه زودتر ماده بست ودوم قانون باید اجرایی گردد.

کرمی هم چنین با اشاره به این که سازمان نظام مهندسی استان تهران صد وبیست هزار عضو دارد،‌ یاد آورشد:‌از این تعداد حدود پنجاه هزار مهندس فعال هستند

منبع: تسنیم

دانلود سوالات آزمون نظام مهندسی برق شهریور ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ مرداد ۹۶
1092 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0